Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tempo van deze bak had wel wat beter gekund inderdaad, ik mis zelf de pauzes tussen de salvo's. Deze bak is trouwens niet gemaakt met oog op de liefhebber waar de andere dozen van Royal dat wel zijn. Deze is voor de consument die een leuke rambak wil voor een leuke prijs. We hebben ook met opzet gekozen voor andere effecten zodat niet alle dozen een goudfestijn zijn..
Of je zegt gewoon hoe het zit en je negeert reacties zoals deze... Waarom zou ik eigk uberhaubt nog posten op dit forum over Royal? Zoek het uit..
Of je zegt gewoon hoe het zit en je negeert reacties zoals deze... Waarom zou ik eigk uberhaubt nog posten op dit forum over Royal? Zoek het uit..
Ik verwacht helemaal niks. We zijn allemaal kritisch. Dat ben ik notabene zelf over deze bak. Zonder de forums hadden we in Nederland niet zulk mooi consumenten vuurwerk.
Ik ga zo in op de reactie van Shinji omdat ik vertel hoe het echt zit. Het zijn dingen die ik weet omdat ik veel met Royal communiceer. Hij zal dat niet weten maar ik irriteer me dan gewoon aan zulke reacties. Dan heb ik dus ook het recht om daarop te reageren. Kritiek op kritiek kan dus blijkbaar niet? Het heeft voor mij niks met kont kussen te maken.
En dan even over deze box. Die word totaal anders genoemd. Enige verschil zijn de crossettes die missen in het begin. Tempo is met opzet aangepast. Het valt dus volgens mij wel mee.
Verder is het je smaak. Ik kies zelf ook liever een andere omdat ik waves maar niks vind.