Rowy Fireworks Almere

Moontan

Moderator
Medewerker
Rowy Fireworks is een heel nieuw verkooppunt in Almere. De winkel heeft vorig jaar voor het eerst de deuren geopend en de verkoop werd gelijk een groot succes.

Het totale assortiment bestaat uit:

Royal
Rubro
Marijn
VuurwerkTotaal
Wolff
Zena Nederland

Adres:
Rowy Fireworks
voorverkoop:
Neonweg 186
1362 AE Almere
Tel: 036-5360848

De webwinkel is geopend t/m 25 december.

Openingstijden losse verkoop:
29 dec 09.00 u tot 20.00
30 dec 09.00 u tot 20.00
31 dec 09.00 u tot 17.00

webinfo:
http://www.rowyvuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:

Moontan

Moderator
Medewerker
Nieuws van Rowy Vuurwerk:

De demo wordt dit jaar gehouden op 9 december (zie apart topic onder shows)

De collectie zal worden uitgebreid met Rubro Vuurwerk

KruitFreak

Registered User
Geen ervaring maar eigenaar is volgens mij Rob Fong die ook elders in de vuurwerkbranche heeft gewerkt.
Aardige kerel en heeft goede kennis van vuurwerk.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja ik heb wel ervaring met deze winkel.
Ik ken Rob al jaren.
Hij heeft vorig jaar net op tijd de vergunningen rond weten te krijgen
Ondanks de moordende concurrentie in Almere is Rob erin geslaagd voor het eerste jaar een top omzet te draaien. De winkel was helmaal los.
Het was daar constant druk, gezellige sfeer en een team van mensen die verstand hebben van vuurwerk

En Rowy gaat voor het mooiste vuurwerk, dit jaar dus ook Rubro erbij

Laatst bewerkt door een moderator:

FireDragon

Registered User
Klopt niet geheel...

Royal en Rubro komen er dit jaar bij, Katan verdwijnt uit het assortiment.

EDIT: De startpost is na mijn bericht aangepast zie ik, dus nu is alles weer up-to-date :smiling:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Kleine Update:

Wij zijn eruit welke items van Rubro dit jaar bij ons te koop zal zijn:

Prestige 156sh
Gold Selection Box L
" " XL
" " XXL
New Festival Box
Full Size
Big Box
Buurtassortiment
Event Box 4 Seasons
Heavy Legend 16, 25, 36,49 & Secret Salute
First Class Deluxe, LaCrosse, Blockbuster Rockets
en de Event Lijn
Big Shot

Team Rowy Vuurwerk hoopt dat wij jullie hiermee dit jaar kunnen blijmaken

hans

Registered User
Nou dat is al heel super!!! Ik neem aan exclusief de producten die al een karton op zich zijn, (ik hoop op een ander antwoord)
Ik sla dit adresje vast op bij mijn favorieten, voor de toekomst hahahaha.
mooie collectie!!!:happy:

ps het bevestigen van aanmelding werkt niet, "kan website niet vinden"

Laatst bewerkt:

RowyVuurwerk

Registered User
Nou dat is al heel super!!! Ik neem aan exclusief de producten die al een karton op zich zijn, (ik hoop op een ander antwoord)
Ik sla dit adresje vast op bij mijn favorieten, voor de toekomst hahahaha.
mooie collectie!!!:happy:

ps het bevestigen van aanmelding werkt niet, "kan website niet vinden"
heb je een pagina refresh gedaan ? of F5, of wellicht cookies verwijderen.

Groetjes Rob

Moontan

Moderator
Medewerker
Nieuwsbericht:

Hallo,

Afgelopen jaar hebben wij ons eerste jaar ervaren als succesvol en gaan we met volle moed het tweede jaar in.

Onze webwinkel is weer online en kunt u wederom gebruik maken van onze online aanbiedingen wat ook dit jaar weer zal bestaan uit GRATIS vuurwerk, bij elke bestelling in de voorverkoop. Onze website heeft een metamorfose ondergaan en werken we via een andere server, dit omdat er vorig jaar een aantal problemen zijn ontstaan met bestellingen en werden de gratis produkten niet aangegeven op u bestellijst.

We zijn druk bezig geweest met het bekijken van onze collectie en hebben besloten om er een aantal nieuwe vuurwerk importeurs bij te nemen. Dit zijn: Royal Fireworks en Rubro vuurwerk. Wij zijn van mening dat we u kwaliteit willen bieden voor een betaalbare prijs, samen met onze andere importeurs : Vuurwerk Visie met de mooie collecties van ZENA , Original, Thor, X-treme, Vuurwerk Totaal, Experience, Vuurwerk Totaal, Experience, Chooêt en Barely Legal. Wolff met hun collecties: MaXXtreme, Havana en Barely Legal. Marijn met hun Horoscooplijn, Menselijkheid en Marijn Collectie. Royal Fireworks met de Royal Garden Collectie en een aantal produkten van de Red factory lijn. Als laatste Rubro met o.a hun mooie Event collectie. Misschien bent u bekent met onze importeurs en wilt u graag een produkt hebben die niet in onze webwinkel staat, dan kunnen wij altijd proberen of we dit produkt voor u kunnen bestellen bij de desbetreffende importeur. Stuurt u dan even een mailtje naar info@rowyvuurwerk.nl.

Ook dit jaar zullen wij ons seizoen beginnen met een knallende vuurwerkdemonstratie. Op vrijdag 9 december omstreeks 19:00uur aan de Neonweg t/o Nr.186 te Almere , bent u van harte welkom om onder het genot van een hapje en een drankje deze te komen bezichtigen. De demo zal worden afgesloten met een verrassende finale.

Onze winkel met de vernieuwde showroom is geopend vanaf donderdag 1 december . Voor de
openingstijden kunt u op onze website raadplegen.

Houdt u onze website in de gaten: www.rowyvuurwerk.nl

Graag tot ziens.

Team Rowy Vuurwerk.

RemcoS

Registered User
vorig jaar een deel van mijn aankopen daar gedaan, en dat is mij goed bevallen, beter dan bij zijn buurman in het straatje

RowyVuurwerk

Registered User
i.v.m. het slechte weer voor Vrijdag 9 Dec. bestaat voor 95% kans dat onze vuurwerkdemo niet door kan gaan.

De uitwijkdatum is Vrijdag 16 Dec zelfde tijd en lokatie.

Vuur actuele informatie houd onze website in de gaten !!

Bovenaan