Rowy Fireworks Almere

RowyVuurwerk

Registered User
ATTENTIE !!!

Vandaag is er besloten om de vuurwerkdemo van 16 Dec. door te laten gaan op enkele voorwaarden.

De demo word alleen afgelast bij windkracht 5 of hoger !!

Zoals het weer er op dit moment uit gaat zien, word het een paraplu meenemen

Voor actuele informatie houd onze website in de gaten !!

Steef-Kaboom

Registered User
Fotos die ik op VWC gepost had van rowy :)

Zo ik was de 30e savonds gezellig naar Rowy vuurwerk afgereisd, daar eenmaal aangekomen hoopte ik dat het de gezellige winkel op het terrein was, en dat was zo :D wat hebben jullie een schitterende winkel zeg!!! Me broertje vond het de leukst ingerichte winkel waar we gweest waren, hij bleef maar praten over die schitterende slingers (die matten dus). Gezellige sfeer binnen ook. Ik was bang dat de secret salute al op zou zijn maar niets was minder waar, Rob houd zich aan zijn woord en had er speciaal een voor me bewaard terwijl de vooraad al uitverkocht was. Echt super service daaro!!! Mocht ook nog een kijkje achter de schermen nemen in de bunker! Tot mijn grote verbazing lag er op de onderste stelling iemand te slapen?!! Leuk om een kijkje genomen te hebben! Dze winkel is echt super jongens echt een aanrader en wil volgend jaar zeker terugkomen als ik vervoer heb!!! Bedankt voor het mooie spul!!
Hier nog wat foto's van Rowy vuurwerk, en ja rob, je staat er zelf ook op :D

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image