Rotterdammer maakt weer de lekkerste oliebol

Moontan

Moderator
Medewerker
Rotterdammer maakt weer de lekkerste oliebol

Vorig jaar moest hij de eerste plaats afstaan aan een andere bakker, maar dit jaar is hij ‘gewoon’ weer de winnaar van de AD-Oliebollentest: de Rotterdammer Richard Visser. Hij gaat er voor de negende keer met de winst vandoor omdat hij de lekkerste oliebol van het land bakt. De jury gaf hem een 10.

Visser won in 1999 voor het eerst, behaalde vorig jaar de tweede plek en in 2010 werd hij, na een aantal persoonlijke tegenslagen, 16e.

Vorig jaar won Willy Olink, bakker in Maarssen, de oliebollentest. Waar hij op de ranglijst van dit jaar staat is zaterdag in het AD te lezen, dan staat daarin de volledige uitslag van de jaarlijkse oliebollentest.

Video:

http://www.puntuit.nl/nieuws/binnen...m//mail-de-redactie/forum//forum//forum/#hide

Son-T

Registered User
Is ie wel eens weggeweest dan? Ook met een nummer 2 vorig jaar waren zijn bollen fantastisch! Maar hulde voor iemand dit dit al 9 keer is gelukt.

flyineddy

Registered User
Naar mijn mening worden de beste oliebollen op oudejaarsdag bij mij thuis gebakken. :hehe!:

Maar toch mijn complimenten voor deze bakker. :happy:

Eddy.

Driessen010

Registered User
Ik ben er vanmiddag geweest, ik wilde wel eens even proeven wat een oliebol met het cijfer 10 dan wel niet doet in je mond.
Oke eerlijk is eerlijk hij is lekker. Maar of het dan ook een 10 betreft weet ik niet maar ik ben dan ook geen oliebollen onderzoeker.
Moet hier ook bij vermelden dat ik waarschijnlijk ook geen verschil zal proeven bij iemand die nr 10 staat in de lijst, maar voor het idee best leuk om er te zijn geweest.
Grappige noot hiervan is dat ivm mijn werk er minimaal per dag 2 a 3 keer langs rij en nooit ben gestopt en sterker nog hij is zo bekent en ik wist niet eens dat hij daar stond.
Maar hij is wel erg goed.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Laatst bewerkt:
Bovenaan