Rotterdam

Tony

Administrator
Medewerker
Je bent weer eens razendsnel ouwe vuurwerkjunk.
Bedankt voor het delen!!

Son-T

Registered User
Je bent zeker razendsnel Sisser.
Ondanks je slechte positie toch nog goede beelden kunnen maken .
Bedankt weer voor je film.

Mooie Foto's Stefan, Heb alleen de neiging te denken dat ze donker overkomen .

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User
Bedankt voor je beelden Jim. Heb nu toch kunnen zien hoe een gedeelte van de show in Rotterdam geschoten is. Had gisteren ook wel naar Rotterdam gewild, maar na een boswandeling van een paar uur en de spare ribs van Bruintje Beer zag ik het niet meer zitten.

svnJJ

Registered User
Mooie foto's Stefan!

zitten prachtige plaatjes tussen. Bedankt voor het delen!

Gr Sven

Dennis010

Registered User
Bedankt voor het delen Jim. Kan ik het nog een keer van de andere kant bekijken. :bigsmile:
Ik stond dus op een perfecte plek aan het eind van de lloydkade (snap het onbereikbare waar hans het over heeft niet echt)
Ze begonnen wel te vroeg inderdaad, maar gelukkig was ik er op tijd.
Een leuk showtje gezien met max 4 inch denk ik. Zeer mooie ringbommen voorbij zien komen, goede kamurobommen en mn favorietje: blinkershells die lekker lang "hangen"!!
Had na de soort salute opening alleen eigenlijk ook wel een salutefinale verwacht.
Jammer zoals stefan al zei dat af en toe het tempo wat aan de lage kant lag.
Zeker de moeite van het ritje waard.

Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Jim bedankt voor de beelden, zonde inderdaad dat ze te vroeg waren begonnen, ondanks je niet fijn stond en de instellingen niet kon doen vind ik de film goed zat, je heb een goed beeld iniedergeval van hoe de show was, bedankt voor het delen!

Monsterking

Registered User
Net even een collage gemaakt met wat foto's van deze show, origineel is ie wel wat mooier.

5188oo105475146000.jpg

slingerland81

Registered User
Ondanks mijn ene minuut heb ik toch één foto weten te schieten. Ik weet dat het mooier had gekunt. Maar toch, bij deze
DSC_7842.jpg

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ondanks mijn ene minuut heb ik toch één foto weten te schieten. Ik weet dat het mooier had gekunt. Maar toch, bij deze
DSC_7842.jpg

Diafragma omhoog schroeven en je iso zo laag mogelijk dan had ie veel beter geweest. Nu is hij te licht (overbelicht). Opbouwende kritiek :blink1:

Bovenaan