Rotterdam Wereldhavendagen 2014

Moontan

Moderator
Medewerker
wanneer: zaterdag 6 september 2014
plaats : Rotterdam
provincie : Zuid |Holland
Wie : Xena Vuurwerk
wat : Prof vuurwerk
waar : Ponton naast Erasmusbrug t.o Holland Amerika Lijn
tijd : 22.30 uur

stefantvs

Administrator
Medewerker
En ik ga maar eens een keer niet naar de meeting, maar gewoon naar de plaats waar de show geschoten zal worden.
Ziet er toch een stukkie beter uit ! :)

magnolia

Registered User
vorig jaar wezen kijken .
het was super druk bezocht .
de hele Erasmus brug was zwart van de mensen .
maar de show vond ik wel de moeite waard .
het is maar net waar je woont maar de afgelopen tijden heb ik geen shows meer gezien waar groot kaliber geschoten word .
dus was dat was voor mij echt de moeite waard .

Dim

Product Beheer
Medewerker
vorig jaar wezen kijken .
het was super druk bezocht .
de hele Erasmus brug was zwart van de mensen .
maar de show vond ik wel de moeite waard .
het is maar net waar je woont maar de afgelopen tijden heb ik geen shows meer gezien waar groot kaliber geschoten word .
dus was dat was voor mij echt de moeite waard .

Magnolia, je moet ook niet op de brug gaan staan maar naar het buizenpark komen! Wat een sfeer daar! Beetje Cat 01 stoken en genieten van de show die dan helaas wel verder weg is!

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk Wereldhavendagen live op TV Rijnmond

De Wereldhavendagen zijn live te volgen via internet. Het hele weekend staan er webcams op het evenement gericht en zaterdagavond zendt TV Rijnmond de vuurwerkshow live uit.

Vanavond is zoals elk jaar een grote show bij de Erasmusbrug, waar onder anderen Anita Meijer optreedt. Daarna is er een groot vuurwerk. Dat wordt allemaal tussen 21:00 en 23:00 uur live uitgezonden op TV Rijnmond.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/06-09-2014/vuurwerk-wereldhavendagen-live-op-tv-rijnmond
.

D

Deleted member 17038

Guest
De meeting was ook errug leuk! Nogmaals bedankt voor de hamburger en de gezelligheid!

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Ik vond het ook een goede boeiende show, helaas stond ik niet handig met betrekking tot de windrichting hierdoor zijn de foto's niet veel geworden :(

Bovenaan