• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Rotterdam DEMO

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
DEMO te beverwaard.
31 Oktober 2007 om 19.30 uur

Een vuurwerk demo van de vuurwerkgigant uit rotterdam
merken : wolff en kruiterij

website Vuurwerk gigant.
www.vuurwerkgigantrott.com
of
www.jamie-byoux.nl

verkoop adres:
Home decor
Rhynauwensingel 271
Rotterdam- Beverwaard


Bereikbaar met tramlijn 23 - halte winkelcentrum.


kaart01.jpg


kaart02.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk het zelfde als vorig jaar Mikey.
Geloof dat jij toen ook aanwezig was(of in ieder geval van plan was om te gaan).
Zou eigenlijk geen andere locatie weten die geschikt is om de promo te schieten.
 
Even 2 vraagjes.

Is deze demo toegankelijk voor iedereen?

En hoe wordt het gedaan met de schietlocatie. Worden daar later nog meer details over bekend of is de verzamelplaats bij het verkoopadres en gaat iedereen daar vandaan naar de schietlocatie?

Alvast bedankt.
 
Even 2 vraagjes.

Is deze demo toegankelijk voor iedereen?

En hoe wordt het gedaan met de schietlocatie. Worden daar later nog meer details over bekend of is de verzamelplaats bij het verkoopadres en gaat iedereen daar vandaan naar de schietlocatie?

Alvast bedankt.

Demo is voor iedereen gratis toegangkelijk.
de winkel is vlak bij de afschiet lokatie.
daar kan je ook een kijkje nemen en eventueel hun folder ophalen. Demo vind plaats in het parkje bij het winkelcentrum.
 
Datum demo avond is aangepast.

De demo wordt i.p.v. van de 30e op 31 oktober geschoten.
Hoe laat het begint is mij nog niet bekend.
 
Hey mikeyvwfreak,
vorig jaar stond ik tegenover het bejaardencentrum.
Was nog genoeg parkeerplek, je kon tijdens de demo rustig op het bankje zitten en geen gillende mensen om je heen.
Ik denk dat dit een geschikte plek is om te filmen.
Misschien zie ik je daar dan wel.
 
Ik zal eens kijken of ik een avond vrij kan krijgen op m'n werk, ik wil dit niet graag missen. :)

Vraag me af of het dit keer wel echt een demo zal zijn, of dat het net als vorig jaar toch een showtje wordt.

Trouwens, Wolff en Kruiterij? Geen GBV? Weet iemand hier meer over?
 
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan