Rotello 6,7 en 8 december 2014

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Niet al te serieus nemen denk ik... Wel een mooie tijd om te gaan. Niet zo godvergeten warm tenminste.

RedBaron

Registered User
Niet al te serieus nemen denk ik... Wel een mooie tijd om te gaan. Niet zo godvergeten warm tenminste.

dat was het in November 2010 ook niet.....

Het zou wel mooi zijn als t door zou gaan, Maar persoonlijk heb ik na 2 eerdere pogingen om het na 2010 door te laten gaan ook erg me twijfels of het dan nu wél door zou gaan. We zullen zien als er officieel het een en ander bekend gemaakt gaat worden!

Het waren wel een paar gruwelijk mooie dagen daar in Rotello 2010! Ontzettend blij dat te hebben mogen meemaken!

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
Áls het doorgaat, zal het denk ik niet meer een editie worden als in 2010.
Al zou het wel mooi zijn natuurlijk.

In de competitie in Castro is ook al flink gesnoeid.

tronetti

Registered User
Vandaag is er bevestigd dat Festa dell'Olio Novello 2014 in Rotello doorgaat!
De data zijn zoals Marcel al heeft geschreven 6,7, en 8 december.
Voorlopig staan er zo'n 10 shows op het programma, zowel dagshows, als avondshows.
Net als de laatste editie zullen de dagshows, en avondshows op verschillende lokatie's zijn.
Het definitieve programma zal eind oktober, begin november bekend worden gemaakt.

bron: http://www.pirovagando.it/

Tony

Administrator
Medewerker
Erg leuk dat het doorgaat maar de datums zorgen er aan deze kant voor dat ik niet kan gaan.
Ben wel erg benieuwd wat het dit jaar gaat worden.

Dennis010

Registered User
Post van een oude bekende op VWC:

nog wat meer info:

Het word weer een competitie

6 dec: 2 avondshows
7 dec: 2 dag shows, 2 avondshows
8 dec: 2 dag shows, 2 avondshows en 1 show buiten competitie

eerste schietbedrijf wat nog niet officieel is bekend gemaakt is Romano.

tronetti

Registered User
Romano is al enige tijd bekend ja, alleen ben ik niet zo'n liefhebber van Romano.
Als hij schiet, dan het liefst in een dagshow.
Ook hoop ik dat ze Zio Piro ook een keer neerzetten bij de avondshows i.p.v. La Rosa. (was wel een geweldige show)
Verder heb ik ook zo m'n voorkeur voor bedrijven in dag, en avondshows, maar ik laat me verassen.

tronetti

Registered User
Momenteel gaan ze proberen het festival te plaatsen in 2 dagen, en wel 6, en 7 December.
Hierdoor wordt de kans op eventuele uitval door slecht weer minder.

Romano staat voorlopig geplanned voor een dagshow.
Verder heeft Gioiese Fireworks (Bari) ook bevestigd voor een avondshow.

Dennis010

Registered User
Ik krijg geen toestemming van de vrouw voor nog een vakantie dit jaar, dus deze moet ik helaas toch laten schieten :crying:

tronetti

Registered User
Helaas moet ik jullie meedelen dat het Festa dell'Olio Novello 2014 in Rotello wéér niet doorgaat! :crying:

De oogsten van de olijven in deze regio waren dit jaar erg slecht, diverse fabrieken zijn al gesloten.
Zodoende kon er te weinig geld beschikbaar worden gesteld voor dit festival.

Na een laatste vergadering gisteravond, heeft het bestuur besloten het festival difinitief te annuleren.

http://forum.pirovagando.it/

Michel_G

Zilveren Member
Oef...... 2 weken geleden nog bijna tickets en verblijf geboekt, maar toch besloten het maar niet te doen..... Achteraf wel blij om dus!

Bovenaan