Roob's lijst voor 2013/2014

Roob

Registered User
Na lang wikken en wegen en een aantal demo's afgegaan te zijn en hier veel te veel :)smiling:) rond gesnuffeld te hebben, ben ik weer tot een lijstje gekomen.

Alles is besteld en nu maar wachten tot de 28ste om af te halen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14810

Hierbij foto's van de collectie van dit jaar. Vanochtend om 08:00 uur als eerste naar de ZENA winkel geweest hier in Amersfoort om bestelling 1 op te pikken. Eindelijk de eerste 2 dozen in bezit en daarbij nog de nodige lossen cakes. Viel me gelijk op dat de ZENA MAyhem best wel klein is van formaat. Tevens was ik verbaasd dat de "Big Five" niet van een reservelont is voorzien.

Na deze bestelling thuis achter de deur gezet te hebben doorgereden naar Riezebos Amersfoort om vervolgens de (compleet aangepaste) bestelling op te pikken. Hier toch een redelijk tijd moeten wachten. Voor mij een groep van 4 man welke toch een aardige vrachtwagen lading aan spullen hebben meegenomen. Riezebos was ook gelijk door de voorraad van de New Moon heen geloof ik aangezien hier 3 dozen vol van over de toonbank mee gingen :happy:
Na ruim 20 minuten wachten mijn bestelling in ontvangst mogen nemen. Veel cakes van Royal en wat klein spul van Rubro. Zoals voorgaande jaren een hele goede service bij Riezebos en een gezellige sfeer.

Als laatste nog 2 tripjes binnen Amersfoort gemaakt om wat klein spul in te slaan om vervolgens huiswaarts te keren. Eenmaal thuis begint het leuke klusje om alles naar boven te slepen (woon in een appartementencomplex). Denk je lekker vroeg te zijn, blijkt de halve buurt al wakker en buiten te zijn. Zien ze mij in een keer met een steekwagen over de gallerij rollen volgeladen met dozen etc.

Afijn alles staat binnen en is nu aan het drogen. Sommige cakes voelde toch echt heel klam aan. Nou, genoeg gepreekt.....hierbij een aantal foto's:

4to8.jpg

ywr2.jpg

hixr.jpg

Laatst bewerkt:

potige_smurf

Registered User
Re: Roob's lijst (na lang wikken en wegen)

Ik zeg een mooie,gevarieerde lijst met een diversiteit aan potten en boxen.
Was het wikken en wegen wel waard:lub:

D

Deleted member 17038

Guest

Nog een mooie lijst! Die sun and planets is echt goed! Word dit allemaal netjes na elkaar afgestoken of ga je nog combineren?

potige_smurf

Registered User

Na lang wikken en wegen en een aantal demo's afgegaan te zijn en hier veel te veel :)smiling:) rond gesneuveld te hebben, ben ik weer tot een lijstje gekomen.

Alles is besteld en nu maar wachten tot de 28ste om af te halen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14810

Wil niet pietluttig doen,maar rondgesneuveld:surprised:?
Snuffelen kun je niet vaak genoeg doen,maar sneuvelen maar 1 keer:huh:.

Roob

Registered User

Wil niet pietluttig doen,maar rondgesneuveld:surprised:?
Snuffelen kun je niet vaak genoeg doen,maar sneuvelen maar 1 keer:huh:.

Euihm....uiteindelijk van al dat snuffelen gesneuveld :tounge:

@Anihalas het idee is om alles achter elkaar door te stoken, maar wellicht combineer ik nog wel iets op het laatste moment.

white thunder

Registered User

De zoveelste mooie uitgezochte produkten op een toffe lijst,hopelijk ook weer filmen?Ik verheug me nouw al op volgende week,als iedereen ze dag heeft gehad,en de filmpjes komen online:hehe!:,fijne kerstdagen.

Roob

Registered User

Ga dit jaar wel meer proberen te filmen dan andere jaren. Meestal doe ik het zelf niet aangezien ik zelf door de vonken en kruitdampen ben omgeven.

ThunderBall

Registered User

Mooie lijst ziet er goed uit en lekker divers qua vuurwerk en importeurs.

En straat filmpjes kunnen er nooit genoeg zijn.:hehe!:

Roob

Registered User

Hopla, de bestelling is binnen gehaald. In de eerste post de foto's voor nu. Ga nog even wat betere maken een deze dagen.

Bovenaan