rollen alpeco 2

hindoerol

Registered User
(bigg) ik heb zo'n handige mast weten te bem8igen=bemachtigen waar op campings vaak een antenne aan zat ook nog telescopisch erghandig dus rol er aan hangen en je schuift zo de rol om hoog tot een meter of 6hoog.

m.v.g hindoe

Laatst bewerkt door een moderator:

Torrr

Registered User
Ik heb vannacht geen problemen gehad met de rollen van Alpeco, gingen niet uit en ratelden in lekker tempo door.

yochie

Registered User
Ik had dit jaar 2 rollen van 10.000 van bai ma pao zhu..ik vind ze nou niet echt bepaald hun geld waard, ze knalde wel in een lekker tempo, maar ik vond de knallen toch wel tegenvallen....:S

marfun

Registered User
Iederreen nog de beste wensen voor 2007.
Het feest is weer gevierdt Jammer.Ik had een rol van White Horsebrand
Met hologr zegel nou deze ging echt perfekt KICKEN Goed lang en erg hard
zal hem missen!!!!!!!!! ach nog ff wachten dan is het weer zover.
Groetjes

koffie

Registered User
Ik had dit jaar 10k rollen van alpeco (white horse). Ik ben er erg tevreden over, goed tempo en vrijwel geen weigeraars. Goede kwaliteit voor het geld.
De knallen vielen mij wel een beetje tegen. Vorig jaar heb ik een 100k meegemaakt, die knalde veel harder. Klopt het dat het kruitgewicht per losse knaller bij een 100k hoger ligt dan bij een 10k?

Jeff

Registered User
Ik had ook 2 100k's White Horse van Alpeco en ze gingen perfect!!!

Ik vind dus ook dat er in de sticky ''Rollen Alpeco..'' de opmerking ''[Conclusie] : Rollen van 100.000 zijn van zeer slechte kwaliteit bij Alpeco'' moet worden verwijderd aangezien dat dit jaar totaal niet het geval is!

Schuim

Moderator
Medewerker
Omdat jij toevallig een goeie rol had?

Na 4 jaar van k*t rollen kan ik me moeilijk voorstellen dat ze opeens weer terug zijn gegaan naar het betere werk.

Mischien dat je gewoon mazzel hebt gehad.

Voordat je gaat roepen van sluit het toppic maar, zullen we hier eerst toch nog eens rond de 25 reacties moeten zien als bewijs.

Ook vorig jaar waren er 40 mensen ofzo die de rollen ook tegek vonden van alpeco terwijl 100 van niet zeiden

Laatst bewerkt:

kingmokum

Banned

Na 4 jaar van k*t rollen kan ik me moeilijk voorstellen dat ze opeens weer terug zijn gegaan naar het betere werk.

Voordat je gaat roepen van sluit het toppic maar, zullen we hier eerst toch nog eens rond de 25 reacties moeten zien als bewijs.

Ook vorig jaar waren er 40 mensen ofzo die de rollen ook tegek vonden van alpeco terwijl 100 van niet zeiden

Hoi

Ik vond de alpeco rol die ik dit jaar had iets beter als vorig jaar maar nog steeds niet super zoals t hoort!

Kamuro

Registered User
Ben ik dan werkelijk 1 van de weinigen die nog nooit een rol heb gehad van Alpeco die slecht was? In al die jaren dat ik rollen had van alpeco heb ik nog nooit gehad dat er 1 weigerde of op andere punten dramatisch was.

Elk jaar ging de 100.000 gewoon zoals het hoort: hard, snel en een goede eindbom zonder hinderlijke vertragingen.

Jeff

Registered User

Mij hoor je niet zeggen dat dat topic gesloten moet worden!
Maar de reactie dat ALLE rollen van Alpeco slecht zijn is niet waar. Dit is in elk geval dit jaar niet het geval, dus misschien dat het veranderd kan worden in ''IK vind de 100k rollen van Alpeco zwaar bagger'' of ''Conclusie: De Alpeco 100k rollen van 2005 waren bagger'' . Nogmaals, ik had 2 100k's van Alpeco en alle 2 waren ze gewoon goed, niks bagger, geen enkele keer uitgegaan. Goede rollen die 100k's van Alpeco dit jaar...

Laatst bewerkt:

djvinniev

Registered User
nou ik heb ze afgelopen 4 jaar van alpeco vandaan ik heb er nog nooit een slechte gehad dus ja weet ook niet waar het aan kan liggen.
dit jaar gewoon weer.

Jeff

Registered User
Is dat niet appels met peren vergelijken?
Het is nou eenmaal geen zogenaamde bex rol maar gewoon een Alpeco rol van White Horse...Een Nederlandse 100k is ook bagger vergeleken met de Alpeco rollen...Alpeco rol zal wel weer bagger zijn tegenover de zogenaamde bex rol, de bexz rol zal wel weer bagger zijn tegenover...etcetcetc

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
het blijft nogal vaag he, wat de 1 vind vind de ander niet... meningen verschillen!!! als jij ze goed vind moet je ze blijven kopen, en als iemand ze slecht vind moet ie een alternatief zoeken...............................

gr

kingmokum

Banned
Is dat niet appels met peren vergelijken?
Het is nou eenmaal geen zogenaamde bex rol maar gewoon een Alpeco rol van White Horse...Een Nederlandse 100k is ook bagger vergeleken met de Alpeco rollen...Alpeco rol zal wel weer bagger zijn tegenover de zogenaamde bex rol, de bexz rol zal wel weer bagger zijn tegenover...etcetcetc

Een ´Bex´ rol is een chinese rol en de alpeco rol is dat ook. We spreken hier van kwaliteits verschil, en niet zoals dat we bijvoorbeeld het verschil tussen een chainthunder en een chinese rol gaan beschrijven. Wat je zegt gaat dus niet op.

Groeten.

Kingmokum.

djvinniev

Registered User
het blijft nogal vaag he, wat de 1 vind vind de ander niet... meningen verschillen!!! als jij ze goed vind moet je ze blijven kopen, en als iemand ze slecht vind moet ie een alternatief zoeken...............................

gr

zo is het maar net van die en die is beter dan die en die het is maar wat je hard vind of lekker vind klappen.
en als je der vrede mee heb ja doe je t er lekker mee en anders moetje lekker verder zoeken. veel beter zou er niet echt zijn denk ik zelf met de ervaringen die ik heb met rollen.
alpeco vind ik nog steeds super dus ik blijf lekker daar bij ieder voor zich

Bovenaan