Omdat jij toevallig een goeie rol had?
Na 4 jaar van k*t rollen kan ik me moeilijk voorstellen dat ze opeens weer terug zijn gegaan naar het betere werk.
Mischien dat je gewoon mazzel hebt gehad.
Voordat je gaat roepen van sluit het toppic maar, zullen we hier eerst toch nog eens rond de 25 reacties moeten zien als bewijs.
Ook vorig jaar waren er 40 mensen ofzo die de rollen ook tegek vonden van alpeco terwijl 100 van niet zeiden
Omdat jij toevallig een goeie rol had?
Na 4 jaar van k*t rollen kan ik me moeilijk voorstellen dat ze opeens weer terug zijn gegaan naar het betere werk.
Mischien dat je gewoon mazzel hebt gehad.
Voordat je gaat roepen van sluit het toppic maar, zullen we hier eerst toch nog eens rond de 25 reacties moeten zien als bewijs.
Ook vorig jaar waren er 40 mensen ofzo die de rollen ook tegek vonden van alpeco terwijl 100 van niet zeiden
Is dat niet appels met peren vergelijken?
Het is nou eenmaal geen zogenaamde bex rol maar gewoon een Alpeco rol van White Horse...Een Nederlandse 100k is ook bagger vergeleken met de Alpeco rollen...Alpeco rol zal wel weer bagger zijn tegenover de zogenaamde bex rol, de bexz rol zal wel weer bagger zijn tegenover...etcetcetc
het blijft nogal vaag he, wat de 1 vind vind de ander niet... meningen verschillen!!! als jij ze goed vind moet je ze blijven kopen, en als iemand ze slecht vind moet ie een alternatief zoeken...............................
gr
Ben bang dat je dan de oude rollen van Alpeco niet mee gemaakt hebt.
Deze kwamen uit Guang Dong...topspul was dat
zie hier een 50.000 rol
Celebration Crackers 50.000
Mijn rol ging super dit jaar, in tegenstelling tot vorig jaar.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7984276727668176918
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.