rollen alpeco 2

Dream-Real

Registered User
Als ik je een tip mag geven bekijk van te voren goed het lontje.
Want ik heb er mee gezeten voor de eerste keer, toen kreeg ik
hem niet goed aan.
Maak altijd van te voren even voor twaalf het lontje goed
zichtbaar en vrij, zodat ie makkelijk aan gaat.
Echt een aanrader.

markymark

Registered User
Laatst bewerkt:

trixx

Registered User
Re: Is dit een goede rol?

markymark zei:
Hallo allemaal heb gister deze rol binnengekregen wie heeft hier ervaring mee?
Knalt hij hard? en hoe lang is deze rol? en hoe lang gaat hij door?

Gr. Mark

P.s heb er €75 voor betaald maar wat betaal je voor deze bij Alpeco?

Zoek gewoon even een beetje rond, dan kan je er alles over te weten komen! lengte is een topic over, en de duur staat er ook ergens. Ligt er maar net aan hoe snel je rol gaat, heb je een langzame, dan kan het een goeie minuut duren. Heb je een snelle, kan het een halfe minuut tot een minuut duren!
En verder moet je maar even zoeken!

jerry

Registered User
OerKnal zei:
Hallo,

Ik heb gister mijn 100.000 rol binnen gekregen en het is van het merk White Horse. Aangezien ik dit merk wel ken is het plaatje op de eindbom toch anders. Normaal gesproken heb je dan een paardenhoofd dat naar rechts kijkt, maar nu heb ik een ander plaatje

Vr gr OerKnal

Whitehorse.jpg

Dat logo wat jij beschrijft id het kogo van Horse Brand en niet van white horse

NLsandman

Registered User
Re: Is dit een goede rol?

markymark zei:
Hallo allemaal heb gister deze rol binnengekregen wie heeft hier ervaring mee?
Knalt hij hard? en hoe lang is deze rol? en hoe lang gaat hij door?

Gr. Mark

P.s heb er €75 voor betaald maar wat betaal je voor deze bij Alpeco?

http://groups.msn.com/_Secure/0SQAA...qUT7H4Rg/IMAGE_022.jpg?dc=4675551928141070600

http://groups.msn.com/_Secure/0SQAA...Tp29NI*A/IMAGE_024.jpg?dc=4675551929095014651

Jah die knalt goed en is van jorge.

Bij alpeco kosten ze 70 euro maar zijn dan van een ander merk.

bompijl

Registered User
Dit jaar waren de rollen van alpeco top !
Heb er helemaal geen ellende mee gehad ,knalde in een goed tempo en alle eindbommen waren ook hard :w

groetjes

reuzenkind

Registered User
bompijl zei:
Dit jaar waren de rollen van alpeco top !
Heb er helemaal geen ellende mee gehad ,knalde in een goed tempo en alle eindbommen waren ook hard :w

groetjes

Deze mening kan ik helemaal delen. Voor het eerst ook dat ik een rol had die in de doos ingepakt zat in een plastic zak! Zag er zeer netjes uit allemaal.
De rol zelf klapte lekker, mooi tempo, lekkere flitsen. Alleen verschrikkelijk veel rook, dat was het enige nadeel.

gantpoplin

Registered User
Dat er veel rook ontstaat dat is niks nieuws. Maar de Horse brand rollen waren dit jaar echt goed te noemen hoor. Na de berichtgevingen tijdje terug hier op het forum dat ze onregelmatig knalden, zat ik er nog aan te denken de rol door te verkopen. NIet gedaan en zéér zeker ook geen spijt van gehad! Top rol!

:p

bas

Registered User
Mijn matten deden het ook allemaal goed met een lekker tempo en zonder te stoppen, beter dus dan vorig jaar.
wat me ook opviel was dat er een zak omheen zat en er helelmaal geen losse knallers in zaten normaal zitten er wel wat los in maar dit keer niet bij geen 1

Tony

Administrator
Medewerker
TheSnake zei:
Ik was behoorlijk verbaasd over de matten van Alpeco ze waren behoorlijk goed!

Wat ik graag wil weten is of de rollen van Alpeco dubbel gelaagd zijn.
De voorgaande jaren was dit niet meer zo en dat was duidelijk te horen.

Luna 1337

Registered User
yup de rol was dubbel gelaagd en bij mij ging hij zeer lekker :9,ligt er dus een beetje aan waar je je rol legt,vochtige plek ofnie :w
ik wee alleen niet of alpeco 2 soorten heeft want ik had er 1 in een plastic zak en eentje zonder maar allebei bij alpeco vandaan,die met het plastic knalde wel ietsjes beter dan met zonder

Laatst bewerkt:

FR1908

Registered User
De rollen van Alpeco waren alleen het laatste stuk dubbel gelaagd... Echter knalden ze nog steeds als een natte krant vergeleken met vroeger. Zat ook geen goed tempo in. Zelfs een hindoerol knalde harder. Wel lijkt het of de rollen iets verbeterd zijn in tegenstelling tot vorig jaar. Eindklokken waren wel goed. Kortom: de huidige rollen zijn gewoon een stuk minder als vroeger en daar moet snel verandering in gaan komen!

relluh

Registered User
Is er op dit moment de 50.000 rol te verkrijgen bij alpeco?
want elke keer als ik er ben, is die rol niet te koop:S
hij wordt toch nog wel geproduceerd?

grtjes !

Bovenaan