Roden 18-05-2007

san quinton

Registered User
Waar - Roden ( Jaarbeursterrein aan de Norgerweg)
Wie - Wagenvoort Pyrotechnics
Tijd - 22.30 uur
Datum - 18-05-2007
Type Vuurwerk - Flowerbeds (veiligheidsafstand voor publiek op 70 meter).

P

poziloc

Guest
Roden.gif

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
bij de aanvraag is ingediend :

bengaalsvuur en fontynen - afstand tot publiek is 15 meter
romeinsekaars / flowerbed zonder knal - afstand tot publiek is 50 meter
romeinsekaars / flowerbed met knal - afstand tot publiek is 70 meter
pot a feu - afstand tot publiek is 60 meter

condor27

Registered User
deze show wordt volgens de site ( www.roden.nl ) niet om 22:30 geschoten maar om 22:00 uur .
anders ben je mooi een half uur te laat :)

groet condor27

Laatst bewerkt:

! martijn !

Registered User
ik ben er gisteravond geweest en het was om 22:00 ,het was voor een deel consument en voor een deel prof vuurwerk.
Het was erg mooi en de juiste timing afgestoken met zo'n torch geval.

! martijn !

Registered User
ik lees hier dat het type vuurwerk flowerbeds is maar ze staken ook zeker een aantal mortierbommen en watershells af van ongeveer 3'' door die lage dreunen en het niet zien van het mortier dat in de lucht vliegt als ik het zo goed zeg

condor27

Registered User
ben er ook geweest en heb geen bommen zien staan en ook niet in de show .
zeker geen waterbommen want er was geen water waar ze dat op konden schieten het was namelijk allemaal weiland ik ben momenteel het filmpje aan het maken en zal het dan z.s.m. online zetten.

groet condor27

kruitsnuiver

Registered User
Gerwin van vuurwercrew.nl is aanwezig geweest bij dit showtje en heeft foto's gemaakt én gefilmt. 2 foto's en een film zijn hier onder te vinden, veel plezier ermee. meer foto's zullen nog volgen in ons foto album.

normal_DSCF8460%20copy.jpg

normal_DSCF8444%20copy.jpg

Deze show is geschoten door Wagenvoort en bestond voornamelijk uit flowerbeds en enkele candles.

Rechtermuisknop, doel opslaan als....​

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik lees hier dat het type vuurwerk flowerbeds is maar ze staken ook zeker een aantal mortierbommen en watershells af van ongeveer 3'' door die lage dreunen en het niet zien van het mortier dat in de lucht vliegt als ik het zo goed zeg

ben toch wel benieuwd hoe je erbij komt dat er watershells af gestoken zijn, heb net de film terug zitten kijken maar ik zie ze niet voorbij komen hoor:nuts:

wat ik me wel afvraag waar die ring effecten vandaan kwamen, kan me niet herinneren die wel eens uit een prof blok gezien te hebben... candle misschien? wie weet het.

condor27

Registered User
Ik ben die rings wel eens tegen gekomen in een show en deze zijn wel van een blok , volgens mij is dit een blok dat heet ring to ring of gewoon "rings" en is als ik het goed heb 2.5 inch

Als ik het goed heb zat deze ook in de show 2 jaar geleden van lelystad op muziek.toen was dit blok nieuw in de collectie :laugh:

Ook heb ik hem een keer voorbij zien komen in een show van hamburg, deze heb ik nog wel op dvd staan dacht ik.
2 jaar jaar geleden heb ik deze voor het eerst gezien en je ziet ze vrij weinig

condor27

Registered User
ik kreeg vanacht een helder moment toen ik op bed lag en weet me de naam te herinneren

dit blok hebben we geschoten op de sloterplas 30 april. Weet het merk niet meer maar de naam is "chinese rings" , 100% zeker weten weet alleen niet of ik het goed schrijf
hij staat ook wel op film van sloterplas.

groeten Condor27

kruitsnuiver

Registered User
ik kreeg vanacht een helder moment toen ik op bed lag en weet me de naam te herinneren

dit blok hebben we geschoten op de sloterplas 30 april. Weet het merk niet meer maar de naam is "chinese rings" , 100% zeker weten weet alleen niet of ik het goed schrijf
hij staat ook wel op film van sloterplas.

groeten Condor27

Was dit geen blok van Broekhoff? ik kan me ergens een groot caliber blok herinneren met de naam ''chinese rings'' of iets wat er érg op lijkt en volgens mij was dat een blok van Broekhoff.

Groeten,
Kruitsnuiver

T

'tbunkertje

Guest
Wellicht bedoelen jullie dit blok van broekhoff "Saturn Rings" met een kaliber van 3 inch:

Afbeelding_126_copy.jpg

condor27

Registered User
dit is niet het blok wat ik bedoel op de sloterplas schoten we een blok dat chinese rings heet en dat weet ik voor 100% dus zeer waarschijnlijk hebben ze dit ook geschoten in roden dan.

Flower Thunder

Registered User
dit is niet het blok wat ik bedoel op de sloterplas schoten we een blok dat chinese rings heet en dat weet ik voor 100% dus zeer waarschijnlijk hebben ze dit ook geschoten in roden dan.

Ik ken wel een blok met e naam: Japan Rings 3" wellicht is het die......china en japan....het ligt bijelkaar dus zou kunnen !!??..............:blink1:

Bovenaan