Rocking Fire (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
1639_Wolff_Dynasty_Professional_Rocket_Fire_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Rocking Fire[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1639[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 49,90[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]499 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]70[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

mickeyzegtboem

Registered User
Inmiddels is ook al bevestigd dat deze cake een omlabeling is van de Dominator uit de star collection van B&W.
voor het gemak dus maar een filmpje van dit blok:

Richardus

Registered User
Ik vind dit zo'n vette salvobak hè. Heerlijke opbouw met eerst die mooie gekleurde grote boeketten, en dan in salvo afgesloten met notabene 2 cracklingsalvo's... Ik geef niet gauw zoveel geld uit aan één pot maar deze komt er dit jaar zeker bij als klapper op 't laatst. En of het nou deze Rocking Fire is, of de Dominator...'t is maar net bij welke dealer ik kom :)

boozebelly

Registered User
Ik vind de boeketten in het begin, als ze één voor één worden geschoten, maar wat kaaltjes & rommelig (Proline-waardig). Daardoor vind ik het eerste gedeelte ook maar saai. Als ze tegen het einde in salvo's worden geschoten wordt het wel leuker door de toename aan geweld.
In mijn ogen moeten zulke effecten dan ook constant in rap tempo en/of salvo's worden geschoten, zodat ze samen een mooi gevulde lucht vormen, zoals bij de Outblast van Hardix of de Share The Flare van Zena.
Kortom, hij is niet slecht, maar krijgt ook zeker niet mijn voorkeur.

Gertjanberg

Registered User
wat mij opvalt is dat deze cake heel onregelmatig schiet, op demo in de buurt schoot deze eerst in salvo's en de rest vloog er in een keer uit(productie fout denk ik) terwijl de andere nog een poosje doorging.

maar hij word er zeker niet lelijker op!!

valt dit anderen ook op??

Stefan Tetteroo

Registered User
wat mij opvalt is dat deze cake heel onregelmatig schiet, op demo in de buurt schoot deze eerst in salvo's en de rest vloog er in een keer uit(productie fout denk ik) terwijl de andere nog een poosje doorging.

maar hij word er zeker niet lelijker op!!

valt dit anderen ook op??

Het scheelt echt tussen de verschillende demo's!
Maar ik vindt het voor die prijs geen topper.

KruitFreak

Registered User
In Steenbergen schoten ze hem in het jasje van de Dominator en daar was hij echt top. Ik vond hem daar meer indruk maken dan in Rijswijk. Zeer grote uitwerking.

Aigohn

Registered User
ik heb deze ook gehad afgelopen oud en nieuw. bij de demo viel hij mij ook wat tegen maar in de straat was hij echt veel beter. wat een beest is dit. geweldig tempo en de boeketten waren ook wat groter dan bij de demo :D

muizelaar

Registered User
Het begin was zeer rommelig; kleine boeketten, zachte burst en niet heel snel of heel langzaam geschoten maar heel onregelmatig. De slotsalvo's waren mooi getimed, maar wederom bescheiden. Het finalesalvo was wel kicken, exact gelijk geschoten en groot en hard. Kortom, gemengde gevoelens.

Bovenaan