Rocket Launchers (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
1638_Wolff_Dynasty_Professional_Rocket_Launchers_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Rocket Launchers[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1638[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 41,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]398 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]50[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

britain

Registered User
In het begin is ie saai. Dan kan je net zo goed wat killerbees doorlonten. Later wordt ie wel wat vetter. Maar de prijs is mij te hoog voor deze cake.

boozebelly

Registered User
Ben ik met je eens Britain, ik vind dit ook niks. Hij begint ook veel te sloom. Sloom is op zich niet erg, mits het prachtige effecten zijn waar je rustig van kunt genieten, maar die paar crackling tails & lichtkogels???
Naar het einde toe vind ik het ook maar een rommelpotje worden met die fluiters & kleine crackling boeketjes.
Ik vind er dus op zijn zachtst gezegd niks aan, de vraagprijs is in mijn ogen ook te hoog gezien de effecten die je krijgt.

Bovenaan