Roaring Rafting

FPM ProductBOT

Registered User
Dynasty_Roaring_Rafting_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Roaring Rafting[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]868[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 10,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]24/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]8[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Rode, groene, paarse en crackling peony [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

-=guido=-

Registered User
ghehehehehe dit moet toch wel een van de mafste verpakkingen zijn die ik gezien heb...
ben overigens wel erg benieuwd , 10,50 is leuk voor derbij.

Monsterking

Registered User
Bij de plantenhal wordt die gewoon nog verkocht...

ik heb dit potje nog nooit bij veel winkels gezien. Erg jammer het is opzich wel een leuk potje wat je leuk tussendoor kan stoken. Niet voor 10.50, ik had hem vorig jaar voor 7 euro gekocht geloof ik dan is het nog te doen.

Red Eagle

Registered User

Leuk potje doet toch een beetje denken aan het kleine broertje van de concerto Rosso
Is deze nog in het assortiment?

Laatst bewerkt:
Bovenaan