Rising Rome

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Rising_Rome_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Rising Rome[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]999[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Fan-Shaped 4x4
Brocade Mine Red stars with Green and Red Peony[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt door een moderator:

Firespree

Registered User
Re: [Dynasty] Rising Rome

Ik vind deze pot toch ook wel erg goed!
Mooie "mine" gold met red mooi fanshaped en goede boeketten met felle kleuren echt een toppertje ook voor die prijs!
:w

Furrier

Registered User

Dit meen ik echt. Kostte toen ook al 27 euro. Ik had toen ook Pharoa, Pisa en Lightning London. Je kon toen ook Laser Gun, Le Mans, Speeding Powerboats en Speed skiing kopen. Als je kijkt op de site van kun je zien dat hij nog niet geupdate is. Deze potten stonden er vorig jaar ook al op.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Dit meen ik echt. Kostte toen ook al 27 euro. Ik had toen ook Pharoa, Pisa en Lightning London. Je kon toen ook Laser Gun, Le Mans, Speeding Powerboats en Speed skiing kopen. Als je kijkt op de site van kun je zien dat hij nog niet geupdate is. Deze potten stonden er vorig jaar ook al op.

heb even op de site gekeken voor je en wat staat er bij Rising Rome??? precies NIEUW!!!

Furrier

Registered User

Vorig jaar stond dat er ook;) en waar zijn Sacred World enz. allemaal gebleven dan? nog niks van gezien

P

poziloc

Guest

Dan moet je toch eens beter kijken.....bijvoorbeeld in het Movie gedeelte

Furrier

Registered User

hebben ze op wolff-vuurwerk.nl ook een Movie gedeelte dan? Misschien dat de effecten vernieuwd zijn, ik heb zelf geen filmpjes geschoten vorig jaar, maar ik had hem toch zeker in huis staan met nog een paar anderen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

hebben ze op wolff-vuurwerk.nl ook een Movie gedeelte dan? Misschien dat de effecten vernieuwd zijn, ik heb zelf geen filmpjes geschoten vorig jaar, maar ik had hem toch zeker in huis staan met nog een paar anderen.

Vorig jaar stond dat er ook;) en waar zijn Sacred World enz. allemaal gebleven dan? nog niks van gezien

poziloc bedoelt het movie gedeelte hier op het forum.

Sacred world heb je niet thuis gehad vorig jaar omdat dit een nieuw 500grams blok is.!

beweer je anders dan mag je wel met foto,s komen anders ga je maar ergens anders spelen

Furrier

Registered User

Waarschijnlijk begrijp je me verkeerd.
Ik bedoel dat de site van Wolff-vuurwerk nog niet geupdate is. De 500 grams potten staan er nog niet op.
En wat heeft het voor nut om er over te liegen?

P

poziloc

Guest

Mischien niet op de site van Wollf....maar hier staan ze wel.
Of moet het eerst op de site van Wolff staan????

Furrier

Registered User

Nee maar ik bedoel dat de site nog hetzelfde is als in 2005, dus dan was de Rising Rome er wel.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Nee maar ik bedoel dat de site nog hetzelfde is als in 2005, dus dan was de Rising Rome er wel.

ok maar hoe verklaar je dan de sacred world die je vorig jaar had, die zie ik nergens terug op de site van wolf?

Furrier

Registered User

Haha zo hoorde dat niet over te komen. Ik bedoelde meer van, die staan nog niet op die site en de Rising Rome wel dus waarom die wel en de nieuwe potten nog niet.

Vuurwerk.pagina

Registered User

Een aantal van de filmpjes komen van een dvd die wij van wolff hebben gehad daar zijn dus ook producten bij die er vorigjaar er al waren.

brian the freak

Registered User

Het klopt idd dat deze er vorigjaar ook al was ik heb hem op een demoavond van mijn dealer in het echt gezien en hij is precies zoals op het filpmje al vind ik 27,- voor een 200grams dan net te veel geld om hem zelf aan te schaffen.

Bovenaan