Als je er 6 koopt gaat er per cake 5 euro af.
Dus een box met 6 koop je dus voor 150 euro (6x25 euro inplaats van 6x 30 euro)
of als het een w shape is voor 180 euro(6x 30 euro inplaats van 6x 35 euro)
Het is dus een 3000 grammer voor 150 tot 180 euro lijkt me bepaald een koopje daar mensen zijn die bijvoorbeeld voor de koersk al tegen de 200 euro neer willen leggen(en dat is een 2000 grammer).
Dus als je er 4 wilt hebben kun je er beter 6 van maken, of voor mij betreft 6 losse verschillende dan koop je gewoon een box en geef je aan welke 6 verschillende je hebben wilt. dan koop je het als een 6x500 grams cakepakket en steek je ze individueel af
ze zijn allemaal tot de max geladen en ik kan het toch bepaald geen lullige effecten noemen voor dat geld.
Het is ook abc want het is juist bedoeld dat je je cakes individueel uitkiest op effect.(wat let je om er 2 tegelijk te laten afgaan met verschillende effecten??).
Ik wil zien wat de demofilmpjes doen van zijn show, ik heb ook op 7kampvuurwerk gekeken naar de nachtfilmpjes ervan. en ik heb alle filmpjes paar keer gezien om de verschillende effecten goed te bekijken, en hoewel ik sommige effecten niet zo speciaal vind vind ik anderen wel prachtig.
Als het allemaal zo goed is als op die filmpjes en als ik volgend jaar weer wat budget hebt dan zou ik het zeker eens willen proberen.(6x500grams cake K in enkelt blauwe peony,s bijvoorbeeld) ik kocht vroeger echt geen 500 grammers voor 25 euro per stuk.
Ik koop mijn cakes liever in 1 stijl dan met meerdere stijlen in 1 cake, dus op dat vlak daar zal altijd wel verschil in mening over zijn.
De prijs is dus niks mis mee vind ik,
Nu is het alleen nog afwachten of de demo uitwijst of de effecten echt zo mooi zijn als op de huidige filmpjes.
En voorlopig zie ik geen aanleiding om daar geen ''voordeel van de twijfel'' voor te geven.