Ik ga er vanavond zeker bij zijn hoelaat zijn de medefreaks hier en hoe herken ik jullie want ik ben alleen en ff een praatje maken is wel leuk ! MZ
Ik zou de statiefen met camera's erop proberen :tounge:
Ik ga er vanavond zeker bij zijn hoelaat zijn de medefreaks hier en hoe herken ik jullie want ik ben alleen en ff een praatje maken is wel leuk ! MZ
Ja laat de regen/natte sneeuw na negen uur komen,maar ben sowieso aanwezig.
Waarom is het gisteren niet door gegaan?Het was toen windstil en droog.
Ik was ietwat aan de late kant en heb daarom de eerste helft van de demo gemist. Maar wat een verassing is Zena dit jaar. Lekkere rambakken met grote effecten, dikke aanraders.
Was wel een mooie demo maar er was totaal niets te horen het was net of frits door de speaker aan het fluisteren was :tounge:
Weet iemand welke cakes er nou niet zijn geschoten wat dat heb ik helaas ook niet begrepen!
Geloof TheLegacy nummer 27 en denk ook power of gold nm 18, Willow night nm 1 en de Blue Diamond nm 3.
Na de demo van gisteren is bij mij wel de "zeepbel" van 25grams producten toch wel geknapt of op zn minst beschadigd...
Nu wil ik niet alle 25grammers over 1 kam scheren, maar van wat ik gisteravond gezien heb, was er geeneen noemenswaardig beter dan de 15 grammers of zelfs <15grammers.
Sterker nog, ik denk dat als ik het niet had geweten welke er 25 gram waren, had ik ze niet aan kunnen wijzen.
Er was er 1 met "vallende glittering", soort glittering horsetail zo je wilt, die vond ik wel goed, maar daar zaten dan ook weer mindere effecten bij.
Verder erg blij met de bevestiging van kwaliteit van producten die ik al besteld heb
(hehe, iemand nog die trektouwtjes die je bij de uitgang kreeg al geprobeerd? lijken wel dummies.... trekt ze stuk, maar gebeurt niks)