• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Rijnweek Rhenen 1 t/m 8 Juli 2006

idd een zeer mooie show, mooie afwisseling met candles en op het laats ook super ti-salutes :W
en die twee blokken met knetter en salutjes was ook kicke. Ook erg mooie bommen vond ik zelf.
Al met al de moeite zeker waard :)

Was idd een erg leuke show, goede afwisseling tussen blokjes, candles en shells.
Ook lekker veel salutes tussendoor!

Hier een aantal van mijn foto's.

Untitled-38.jpg

Untitled-42.jpg

Untitled-18.jpg

Ze hadden ook wel erg grote draaizonnen :+ ;)

Untitled-112.jpg

Meer foto's in m'n album.

Laatst bewerkt:
Deze show had ik helaas moeten missen,maar die van vrijdag was een zeer leuke nederlandse mascleta.
En die concussions gaan inderdaad hard;) bedankt Xena.

zozo.. dat is de eerste keer dat ik mensen enthausiast hoor over een Nederlandse show. Ben benieuwd naar het film materiaal!

Back
Bovenaan