Rijnsburg

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 09-8-2025
Plaats: Rijnsburg
Provincie: Zuid-Holland
Wie: HF events
Wat: Consu
Tijd: 22:30

roelz

Registered User
Deze pak ik traditioneel altijd mee, juist omdat het consu vuurwerk is, op fietsafstand en is de eerste vuurwerk trigger/kriebels voorafgaand aan 1 september. Maar, dit jaar een bbq bij iemand. Volgend jaar er weer bij!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Deze pak ik traditioneel altijd mee, juist omdat het consu vuurwerk is, op fietsafstand en is de eerste vuurwerk trigger/kriebels voorafgaand aan 1 september. Maar, dit jaar een bbq bij iemand. Volgend jaar er weer bij!
Neem de bbq mee ;-) helaas roel, tot volgend jaar ;-) eetse morgen.

de gvr

Registered User
Ach Roel, de mooiste show komt nog.... :p Eind van de maand in Katwijk Binnen tijdens het najaarsfeest. Ook op fietsafstand uit Oegstgeest ;)

frelst68

Member
Voor mij was het alweer wat jaartjes geleden dat ik heb geholpen bij het bouwen van een showtje (buiten mijn O&N showtje). Dus weer eens mogen meemaken hoe een showtje als deze wordt geprepareerd. Het lijkt wel of er iets op moet, want er zijn nagenoeg allemaal gekooide producten in deze show geschoten. Heb bij deze ook respect voor de mannen in de bunkers die er in december tientallen per dag uit hun jasje halen. Al doende krijg je er wel handigheid in, maar er zitten toch echt krengen tussen.

Voor mij een noviteitje, maar schijnt er al wat langer te zijn, dopjes in de cakes. Vond dat wel makkelijk en werkte voor mij wel sneller om op deze wijze de ontstekers aan te brengen. Nam niet weg dat een aantal cakes gewoon moesten worden gepriemd. Vervolgens blokjes maken en "uitlopen" en aansluiten op een voor mij nieuw schietsysteem.

Hierbij mijn beelden gemaakt in het schietveld. Voor het mooi in beeld sta ik er veel te dicht op, maar wat een beleving :)
Super leuke ervaring! En bovenal een super gezellige avond gehad. Daarom dank aan alle bouwers en HF Events Fireworks.

Bovenaan