Riesjes vuurwerk 2014

Richardus

Registered User
En ja hoor, toch weer een zooi besteld :hehe!: Wat er niet opstaat zijn nog een zooi vuurpijlen die ik nog heb en bij koop (allemaal voor de vooravond), een lading shocks die doorgelont het 00u moment vormen (ben ik daar ook 'ns vanaf), heel veel fluit/knalpijltjes als 18u moment (ben ik die ook kwijt) en klein spul wat ik nog heb en bijbesteld heb ter probeersel (as usual); meterpakketten, fonteinen, nieuwe shocks, en de 6pack 150s die ik koop voor een bevriend gezin.

De 2 boxen worden om en om gestookt (i-shape/fanshape) in bepaalde volgorde.
De Raw Whistler is overgang tussen boxen en finale.
Finale is de knalbakken (In Shockx3/Thunderking) tegelijk met de Piranha. All At Once als eindsalvo, en hopelijk (nog fictief dus) de Marijn Cadeau 3 als einde.

En nu de grote vraag: ga ik nog een Cruel Traction bestellen? Die had ik eerst bovenaan de verlanglijst tot ik dikke aanbieding van de Cafferata bakken zag en blij was zo ook nog fanshapes te hebben. Het geld heb ik wel, maar eigenlijk had ik niet meer dan 150e. totaal willen uitgeven (bedragen in verlanglijst reflecteren de werkelijkheid totaaaaal niet hè, doe maar de helft of zelfs minder) dus nog eens 125e. erbij voor een hebbedingetje? Maar zal die er volgend jaar nog wel (net zo) zijn??? Moeilijk altijd hoor. Ik zou 'm na de Cafferata boxen schieten.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/23699

Kan geen hoeveelheden selecteren, maar zijn 3 In Shocks (nog over van vorig jaar).

Laatst bewerkt:

Gertjanberg

Registered User
Mooi om te zien hoe jij je collectie altijd met veel precisie uitzoekt. Wat betreft de Cruel Traction moet je het natuurlijk zelf weten, maar ik kan je wel vertellen dat het echt een gruwelijke bak is. De keuze is aan jou.

D

Deleted member 17038

Guest
Goeie lijst en de cruel traction kan je laten staan :hehe!: die heeft iedereen al!
Wat ik me wel afvraag hoe ga je aan cadeau #3 komen? Wat is je plan?

Richardus

Registered User
Waar een wil, contacten en een vriendelijk praatje is, is soms een weg! Komende week eens even bellen/langsgaan voor uitsluitsel, en anders plan B :tounge:

qua Cruel Traction: tja, dat iedereen 'm heeft...boeiuh :hehe!: en dat het een vette bak is...I know... Zit al bijna te denken om 'm nu te kopen en volgend jaar te stoken beëindigd met een Predator en dan doe ik dus wat ik eerst voor dit jaar van plan was hahaha. Uitstel van executie. En dan nog onmogelijk want volgend jaar komen er net zo hard weer hebbedingetjes op de markt...grrr.... :tounge:

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Oja, heb ook nog 2 Fearless Demon voor wat gekrakeel in de finale en zit nog te denken aan een Spinning Blue om de ruimte eronder wat op te vullen. Ik weet wel dat een chaoslawaaifinale erg fijn is :)

Bovenaan