Ricasa - Nit de foc

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben zojuist een aantal foto's ontvangen van de voorbereiding wat betreft de "nit de Foc" die pirotecnia Ricardo Caballer dit jaar op de 18de zal gaan schieten.

Richi aan het werk met hun PiroDigital systemen
la_foto_1-1.JPG

la_foto_2-1.JPG

Een behoorlijk aantal candles staan er klaar. En dan nog niet te spreken over de single shots die er zullen staan. Zoals ze in Spanje zeggen Jejejejejeje

Tony

Administrator
Medewerker
Die gasten schieten echt met veel systemen zeg!

Daarbij draaien er ook altijd systemen mee als reserve. Mochten de masters uitvallen dan gaat het toch gewoon verder zonder dat wij daar veel van zullen merken. Ik ben een keer bij Ricasa op visite geweest en heb toen de opslag gezien van deze systemen. Ze hebben niet alleen veel Masters maar ook zo een 600 a 700 field modules.

Fabriek_Ricardo_Caballer_48_.JPG

Meer foto's van ons bezoek vind je hier: Ricasa Fabriek

Firecrack-R

Registered User
Moet denk ik ook wel. Als ik me niet vergis zit er op elke shell een ontsteker.

Ja dat heb ik ook wel eens een keer gehoord.. En dan ook nog een 2e systeem om mogelijke fouten op te vangen Tony. Die hebben echt veel moeten investeren zeg. Maar goed, daar hebben ze het geld dan wel weer voor ja.

Mr_Mascleta

Registered User
Oh ouwe tijden herleven bij het zien van deze foto's. zo ie zo samen achter de pc gezeten met Richie om de Castillo en Mascleta door te lopen op de tijdsslijn van 0,10sec. Maar ook het laden van de alom bekende en beroemde Candelas vanuit de fabriek in de vrachtwagen tjjdens het helpen bij diverse keren bij Ricasa. Kippenvel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan