• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Results Tarragona 2007

Tony

Administrator
Medewerker
De resultaten van het 18de International Festival in Tarragona zijn bekend gemaakt. Binnenkort zet ik de films online van dit festival. Zodat jullie zelf kunnen kijken of de jury een beetje gelijk heeft..

1. Pirotechnia Maria Angustias Perez (8,99)
2. Parente Fireworks (8,64)
3. Pirotecnia Xaraiva S.L. (8,55)
4. Piroquilles S.L. (7,80)
5. Orzella Fireworks S.R.L.(6,52)
6. Flash Barrandov Special Effects LTD.(4,56)

Ik ben er geweest, en ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met deze uitslag. Pirotechnia Maria Angustias Perez was echt super, de finale hadden ze gewoon shells op de grond op de pier gelegd gingen de watershells en een zooi shells en cilinders de lucht in alles tegelijk was super.(komt er weer een DVD Toon)???

160.jpg

236.jpg

324.jpg

417.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben er geweest, en ik moet zeggen dat ik het wel eens ben met deze uitslag. Pirotechnia Maria Angustias Perez was echt super, de finale hadden ze gewoon shells op de grond op de pier gelegd gingen de watershells en een zooi shells en cilinders de lucht in alles tegelijk was super.(komt er weer een DVD Toon)???

Niemand van ons is geweest :cry: dus een DVD zal er niet komen.

Back
Bovenaan