Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey
Is het niet veel makkelijker om de thunderkings /knockouts noem het maar op, met een beetje lijm oid op een plank te lijmen?
groeten
Om een plank gewoon op de grond te zetten met knock-outs erop gelijmd, kan de plank echt makkelijk om vallen hoor!onnodig qouten by the way....
Maar een plank valt niet zo maar om en met een beetje lijmpistool zitten die 1schots dingetjes ram vast :amuse:
Ltr
2 Vragen hoelang is een Knock-Out en Bij hoeveel centimeter eindigt de lont,
ik ga namenlijk net zon rek als rollingthunder maken alleen dan met 6 gaten
Ik maak nou al 5 jaar rekken met thunderkings/shocks,vorig jaar de grootste tot nu toe gemaakt.Ik gebruik 14 latjes met op ieder latje bevestigt 12 shocks/12thunderkings.Dit zijn dus in totaal 336 mortieren.Ik bevestig deze met constructielijm van bizonkit"zeer goede lijm voor alle vuurwerkbouwprojecten" Maar ik haal wel eerst de ronde zwarte standaard eraf voordat ik ze vastlijm.Hierdoor heb je totaal geen lont nodig om de verbinding te maken.Ik gebruik afplaktape voor de tusseninbevestiging.Alleen voor de aansteeklont gebruik ik visco om zo 2 aansteekpunten te krijgen.En dan steekt mijn buurman er 1 aan en ik 1.Je kunt de lontjes zoop elkaar door leggen als een soort gevallen dominosteentjes.Veel succes met je project
:idea:
Heb je hier ook beeldmateriaal van? (Foto/film?)