Ready to Rumble of Jewelcase ll?

Timmie_Marjon

Registered User
Ik vroeg mij af welke van de 2 het meest aantrekkelijk is om te kopen. (beide Lesli)
Of zijn beide soorten precies hetzelfde? en heeft iemand ervaring met een van deze, of beide pakketten?

Alvast bedankt!:bigsmile:

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
als ik het zo zie zijn de vormen van de cakes precies hetzelfde. ze verschillen wel van collectie naam, maar omdat ze van dezelfde (hoofd)importeur komen denk ik dat er weinig verschil in zou zitten. eigenlijk nog maar weinig van lesli gehad, dus kan iemand mij aanvullen

de pyromaniac ©

Registered User
De Ready to rumble

lesli_917_ready_to_rumble_groot.gif

Zijn 8 maximaal gevulde cakeboxen.
Met veel heftige crackling effecten en zware burstknallen.
Adviesprijs € 99,95

En dan de Jewel case II

857_lesli_jewel_case_2_groot.gif

Je zult versteld staan wat deze 8-delige koffer allemaal te bieden heeft.
zijn ook maximaal gevulde flowerbeds van verschillende kalibers.
Adviesprijs € 89,50

Ik zelf heb er geen ervaring mee met deze 2 pakketten.
Maar als ze dat toch het zelfde zouden zijn, zou ik voor de goedkoopste gaan hihi
Doe er je voordeel mee.

Groetjes De pyromaniac © :blink1:

Laatst bewerkt:

Timmie_Marjon

Registered User
oke ja de goedkoopste is altijd het beste als ze hetzelfde zijn haha.
maar volgens mij kun je voor dezelfde prijs in duitsland bij de lidl dubbel zoveel halen maargoed.

toch hoop ik dat er nog mensen zijn die ervaring hebben met deze pakketten.

Subarashii

Registered User
3 jaar geleden heb ik de Jewel Case II gehad en ik vond die niet zo bijzonder, in ieder geval niet voor na 00:00 uur. Maar iedereen geniet op zijn eigen manier natuurlijk.

Er zat 1 potje bij wat op een romijnse kaars leek maar dan in een potje. 2 cakes met dezelfde effecten alleen de een was groen en de ander rood met kleine boeketten.

Of deze beter is dan Ready to Rumble weet ik niet want hier heb ik geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Bovenaan