rangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
zijn er ook rangen bij posts op deze site?

Ik heb dit weleens geprobeerd op te zetten maar had nou niet het idee dat het een meer waarde zou hebben. Mensen gaan om een andere rang te krijgen ineens van alles posten etc. etc. Of zijn er ook andere manieren om de rang toe te passen die ik niet weet ?

Laatst bewerkt door een moderator:

Jordi

Registered User
Lijkt mij geen goed plan. Net wat Tony zegt, iedereen gaat dan zoveel mogelijk (onzin) posten om maar de hoogst haalbare rang te halen.

knettergek

Registered User
Misschien is het een idee om rangen op te stellen, in verband met hoe lang iemand al lid is van het forum. Je zou bijvoorbeeld dan kunnen denken voor het begin 'rookie' en veel later 'FPM veteraan'. Gewoon een ideetje.

groetjes knettergek

3307

Registered User
Ik ben er ook geen voorstander van. Wat maakt het nou uit of je een newbie bent op het forum of een ouwe rot. Het gaat erom dat je wat zinnigs te melden hebt. Het zorgt anders alleen maar voor problemen. Spreek uit ervaring aan de hand van andere fora`s waar ik lid ben.

maartenvincent

Registered User
Dan zou je bijvoorbeeld rangen in kunnen voeren aan de hand van het aantal gekregen thanks. Dan worden mensen bedankt voor het zinnige dat ze posten.

NitraatFreak

Registered User
Misschien is het een idee om rangen op te stellen, in verband met hoe lang iemand al lid is van het forum. Je zou bijvoorbeeld dan kunnen denken voor het begin 'rookie' en veel later 'FPM veteraan'. Gewoon een ideetje.

groetjes knettergek

Dat is opzich wel een leuk idee.

P

poziloc

Guest
Als het aan mij ligt , komt dit er niet!
Rangen en standen heb je in de honden wereld.
Iedereen is hier gewoon gelijk.

fexZy

Registered User
dan worden wij dus ook Moderator?

volgens mij snap jij het niet helemaal hier, poziloc probeert je te vertellen dat de mensen/bezoekers allemaal gelijk aan aan elkaar. dat er geen onderscheid wordt gemaakt!! en tuurlijk worden wij geen moderator, dit laten we over aan de mannen van fpm (tony,vinnie,kobajo,RNbakker,sont en die andere moderators denk dat ik paar ben vergeten maar dit zijn in ieder geval de bekende moderators!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan