Archief Rainflower

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Rainflower.png
Meer info over de Rainflower:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 666
Advies verkoopprijs: € 44,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht:
418 gram
Aantal schoten: 20
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 30 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
6/1
Effect beschrijving:

Gouden crown effect, blauw met witte glitter waterval.

Michel_G

Zilveren Member
Even wat aanvullende info over dit blok, met het mogelijk toch wel interessante effect "white glittering waterfall", wat de prijs in wat beter perspectief zet (ondanks dat hij stevig geprijsd blijft).

Is een behoorlijk fors blokje, 30mm tubes, die 25 cm hoog zijn. Opvallend hoog t.o.v. heel veel andere blokken. Effecthoogte is volgens het blok 35 meter. Dit doet mij hopen dat dit bewust gedaan is om het effect zo hoog genoeg te krijgen, omdat de witte glitter waterval ver door zakt.

Tevens zat er ook geen kooitje om dit blok heen, dus het percentage flash (op het totaalgewicht aan kruit) is relatief laag, dus als het goed is een mooie zachte burst voor de glitter.

Blok heeft een NEM van 418 gram en met die 20 schoten (24 in startpost zijn fout), komt dat neer op bijna 21 gram per schot! Beste vulling dus ook!

Niet goedkoop, maar met een mooie korting ga ik hem toch meepakken, want ben wel stik nieuwsgierig naar de uitwerking van de "white glittering waterfall"!

EDIT:
Nog even wat foto's geupload:
rainflower1.jpg

rainflower2.jpg

rainflower3.jpg

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooi cakeje door de glitters, maar de brocade horsetail vind ik maar niks. Had een best leuk projectblokje kunnen worden maar ik laat hem nu toch staan.

edit: ik vind hem ook net iets te duur voor zo een blokje. Als ze volgend jaar nu eens een blokje met alleen glitters doen en dan met een adviesprijsje van 30 euro. Dan hebben ze een potentiele topper.

Laatst bewerkt door een moderator:

Richardus

Registered User
Mooi cakeje door de glitters, maar de brocade horsetail vind ik maar niks. Had een best leuk projectblokje kunnen worden maar ik laat hem nu toch staan.

edit: ik vind hem ook net iets te duur voor zo een blokje. Als ze volgend jaar nu eens een blokje met alleen glitters doen en dan met een adviesprijsje van 30 euro. Dan hebben ze een potentiele topper.
Exact ook mijn mening :)

Michel_G

Zilveren Member
Inderdaad ook niet wat ik had gehoopt.......

Had toch echt op een goud boeketje gehoopt ipv deze slappe horsetail. De blink is wel goed, maar had ook tikkie voller mogen zijn, voor die 20 gram per schot.

Inderdaad volgend jaar een blokje gevuld met alleen die 'glittering waterfall' in een mooi rustig tempo (of wat salvo's in shape?) en je hebt een mooi blokje. Nu helaas gezien de tijdsduur, de horsetail en de prijs ga ik hem laten staan. (Hoef hem immers niet meer te 'testen' want is nu al een filmpje van :hehe!:)

VuurwerkAlmere

Registered User
Hier moet je echt van houden. Voor mij is het echt niks, want alle effecten die ik niet zou willen zitten erin (haha). Verder is hij ook nog eens ontzettend duur, maar voor de liefhebber is dit zeker een leuk product.

Koetje

Registered User
Inderdaad een echte liefhebbers cake, alleen te matig uitgevoerd waardoor deze prijs echt te hoog is. Al zijn de horse tails op zich wel ok.

D

Deleted member 17038

Guest

Inderdaad volgend jaar een blokje gevuld met alleen die 'glittering waterfall' in een mooi rustig tempo (of wat salvo's in shape?) en je hebt een mooi blokje.

Leuk toch als je reacties plaatst en er wordt meegelezen. Weliswaar door een andere importeur maar dat mag de pret niet drukken! Dynasty Collection - Fallen Star

Pancake77

Registered User
Ik vind de afbeelding op de cake wel behoorlijk misleidend, als je dit als naïeve consument aanschaft denk je achteraf dat er een kat in de zak zat :sad:

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind de afbeelding op de cake wel behoorlijk misleidend, als je dit als naïeve consument aanschaft denk je achteraf dat er een kat in de zak zat :sad:
Consumenten zijn wel wat gewend hoor. En anders is het een apart topic waard om het in te bespreken want er zijn veel meer cakes op de markt met foto's die niet op de daadwerkelijke effecten lijken!

Bovenaan