[Q] 150sh Thunder with (green) tail

Tony

Administrator
Medewerker
loof0003 zei:
dat is wel leuk, dan heb ik net op tijd de 49 schots kunnen bemachtigen. maare, van deze nieuwe serie is toch nog geen melding gemaakt op het forum? of zijn ze nog niet in de verkoop? weet iemand prijzen?

Ik zou zeggen kijk eens bij de product filmpjes.

Pirate

Registered User
loof0003 zei:
oja shit:) die serie was ik in alle verwarring vergeten.
maar die 150 shots kan ik niets van ontdekken?

In dat geval ben ik gelukkig niet blind :+ Het enige 150 shots product dat ik zie is de eurostars 150 van Weco, die er overigens niet was vorige week en vast ook niet bedoeld wordt ... b.t.w. effecthoogte 85 meter voor een blokkie van 24 euro ??

rocket

Registered User
ik las vandaag op een ander forum dat de 150 green thunder samen met de wengen weer opnieuw was binnengekomen. kan iemand van dit forum dat ook bevestigen, want kan het eingelijk niet geloven omdat voorheen gezegd is dat hij niet meer binnenkwam|:( |:(

rocket

Registered User
das echt heel mooi nieuws. ik ga er maar vanuit dat deze wel precies zo gaat, als die op de productmovies 2003/2004 te zien is?? want alpeco heeft nu al een aantal blokken in haar assortiment die zijn veranderd, zo ook de golden crown

rocket

Registered User
p.s. ik kom er net achter dat het dus de 150 shots speeding thunder van bonbride is en das dus wel wat anders dan dat de thunder with green tail weer opnieuw is is binnengekomen. Een andere naam dus.
zie foto van collecties staat hij ook al bij. schijnt een nieuw blok te zijn waar dus nog weinig of niemand ervaring mee heeft. mochten er mensen zijn die dat wel hebben, of andere info dan hoor ik dat graag:w

GHBWestland

Registered User
hoe zit dat nou met dit blok !!? gister zou er iemand dat blok voor mij meenemen maar kreeg te horen dat die er niet was (zowel de 150 sh thunder with green tail als de speeding thunder van bonbridge)... is dit blok er nou wel of niet of heeft diegene die dat blok voor me zou meenemen misschien verkeerde naam gegeven ofzo??

Tony

Administrator
Medewerker
ghbrouwer zei:
hoe zit dat nou met dit blok !!? gister zou er iemand dat blok voor mij meenemen maar kreeg te horen dat die er niet was (zowel de 150 sh thunder with green tail als de speeding thunder van bonbridge)... is dit blok er nou wel of niet of heeft diegene die dat blok voor me zou meenemen misschien verkeerde naam gegeven ofzo??

Verdomme Brouwer , trek 2 euro uit je zak en bel even naar Alpeco.
Dat gezeik elke keer.

Tony

Administrator
Medewerker
ghbrouwer zei:
geen commentaar... |:([/QUOTE
Moet jij zelf weten.
Als je nou zo graag iets wilt weten kan je gewoon even bellen.
Alpeco heeft zoveel artikelen en het is er stervens druk het is gewoon niet bij te houden wat er wel en niet op vooraad is. Wij kunnen het alleen melden als er iets binnen is gekomen.

Dit is ook al in andere Threads verteld.

PeterVuurwerk

Registered User
hier een foto van het blok 150 sh speeding-up thunder w/green tail:

PICT4387copy_158266.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Pyro Mike

Registered User
Mooi blokje !! ]:) Waarom veranderd alpeco eigenlijk altijd die namen? Want dit is 100% de Thunder with green tail 150 shots :+

nitraat4life

Registered User
mike_17 zei:
Mooi blokje !! ]:) Waarom veranderd alpeco eigenlijk altijd die namen? Want dit is 100% de Thunder with green tail 150 shots :+

Mischien dat als ze de naam veranderen het artikel beter verkoopt.. wat lijkt jou aaantrekkelijker klinken als je een normale klant bent die niet zoveel van vuurwerk afweet..

150sh green tail to thunder of thunder bay..

Mij toch egt de laatste;)

Bovenaan