Pyroworld.nl best of \ End Year video 2013: The Next Chapter

RedBaron

Registered User
Al eerder had ik een kleine sneak preview hier gepost. Maar daar issie dan hoor de volledige versie van de pyroworld.nl Best of \ End Year Video 2013. Het is een weekje eerder dan geplant, maar goed! Veel Kijk Plezier :tounge:

hutter

Registered User
Heb hem nog niet helemaal afgezien maar wat ik gezien heb is klasse.
Bedankt voor het vele werk dat je erin gestoken heb.

jwtjuh

Registered User
Heeeel erg mooi in elkaar gezet! Daar zullen vast een aardig aantal uren ingestoken zijn!
Goede muziekkeuze ook! En alle beelden mooi op de maat van de muziek.
Ik kan er alleen maar van dromen om zo veel prachtige en vreselijk grote shows te kunnen bezoeken :lub:
Bedankt voor de film, ik heb er erg van genoten!

Jwtjuh

stefantvs

Administrator
Medewerker
Whooooooooooi 24.12 Lang pyroPo...
Geweldige film man thanks ! super gedaan :)

P.s op 7.55 een zeer gespannen schieter die hier wel bekend is op het forum :hehe!:

Dennis010

Registered User
Wow !!! Zo'n goede film en zo weinig aandacht en bedankjes....Jammer weer...

Je hebt weer een topper in elkaar gezet Jack, zeer goede kwaliteit film, geluid en kleuren.. Keep up the good work !!
Ik kijk altijd erg graag naar je films.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik had al een bedankje op youtube gezet maar aangezien ik hem nu nog een keer bekijk, bedankt! :happy:

Uutgrunn

Registered User
Magistrale compilatie....had een paar kippenvel momenten! LOL! Top gedaan hoor. Heb hem ook nog gedeeld in mijn tijdlijn op FB.

Scav

Registered User
WoW :surprised::tounge::surprised: schitterende compilatie van beeldschoon videomateriaal en natuurlijk vuurwerk...WAUW

ademloos zitten kijken...maar aan het einde toch een beetje wrange nasmaak....de 31e wordt wel erg niettig zo.... kijkend naar deze beelden en naar mijn lijstje :-(

zonder dollen....TOP GEDAAN

DioR

Registered User
Gisteren geen tijd gehad om hem te bekijken. Ik heb hem nu eindelijk gezien.
Nu moet ik helaas weer een jaar wachten!
Wat een top compilatie zeg! Elk jaar geniet ik onbeschrijfelijk veel van jouw compilaties! Dit had ik je in Tiel ook al vertelt, maar kijk er elk jaar weer naar uit. Bij deze film kippenvel continue op mijn armen. Geniale beelden komen voorbij. En de film was eigenlijk al compleet geweest zonder de "finale". Toch ben ik blij dat je dat er nog bij hebt gedaan. Heerlijk rammen!

Wederom weer mijn complimenten!
Enig puntje van kritiek... Hij had van mij wel een paar uur langer mogen duren! :happy:

Moontan

Moderator
Medewerker
Meesterwerk Jack, mijn complimenten
Van begin tot eind genoten zowel van het vuurwerk als de bijbehorende muziek

RedBaron

Registered User
ik wil iedereen alvast bedanken voor de toffe reacties. Het is ieder jaar weer even afwachten of hij in de smaak valt. We kunnen immers niet meer doen als ons best om een zo mooi mogelijke video in elkaar te sleutelen!

@Dior ik denk dat 24 minuten toch echt lang genoeg is hahaha, anders kan ik straks al een jaar op voorhand aan zo een video beginnen hahaha. :hehe!:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Soundtrack en montage werk zijn uitstekend gedaan Jack. Bedankt voor de film heb ervan genoten.:happy:

DioR

Registered User
@Dior ik denk dat 24 minuten toch echt lang genoeg is hahaha, anders kan ik straks al een jaar op voorhand aan zo een video beginnen hahaha. :hehe!:

Ik kan altijd al jouw end year videos achter elkaar afspelen. Dan heb ik ook mijn zin haha!

joszie

Zilveren Member
Heb ik eindelijk de rust om te kijken, lukt dat niet vanuit het buitenland... dan nog maar even geduld, ben erg nieuwsgierig.

Dahustla

Registered User
Ome sjaak! Gij weet wat ik ervan denk! Maar zal het hier nogmaals een x zeggen: Pure pyropassie!! Ga zo door! Alleen volgend jaar wat minders JOEHOEEEEEEEEEE's :p

Bovenaan