Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardus

Registered User
Beste mensen, er zat een kleine fout in de korting.
Dit was alleen zo bij de nieuwe producten die we later hebben toegevoegd.

Alle mensen waarbij de korting niet goed was hebben een mail gehad hoe we dit kunnen oplossen.

Vanaf nu moet alles goed zijn, zo niet laat het even weten.
Yep, top geregeld! Thanks!

en nog de Green Glitter Missile Battery d'r bij ook? Had ik tóch nog even mogen wachten met bestellen :laugh: Ach, ik bestel er apart nog wel even 2 van bij :idea::nuts:

of valt er nog meer nieuws te verwachten? want dan wacht ik nog wat langer...

Laatst bewerkt:

Alfred

Registered User
Beste mensen, er zat een kleine fout in de korting.
Dit was alleen zo bij de nieuwe producten die we later hebben toegevoegd.

Alle mensen waarbij de korting niet goed was hebben een mail gehad hoe we dit kunnen oplossen.

Vanaf nu moet alles goed zijn, zo niet laat het even weten.

Het staat nu inderdaad goed. Pyrovoordeel: bedankt voor het oplossen van het probleem! Nu maar hopen dat ik me kan beheersen om niet nog meer te bestellen. :wacko:

Vuurwerk.pagina

Registered User
Yep, top geregeld! Thanks!

en nog de Green Glitter Missile Battery d'r bij ook? Had ik tóch nog even mogen wachten met bestellen :laugh: Ach, ik bestel er apart nog wel even 2 van bij :idea::nuts:

of valt er nog meer nieuws te verwachten? want dan wacht ik nog wat langer...

We houden het bij dit assortiment, dus je kan bestellen hoor :toung::toung:

Jean Cross

Registered User
We houden het bij dit assortiment, dus je kan bestellen hoor :toung::toung:

Okdan, jullie hebben echt een mooi assortiment neergezet met een goede actie.!

Ik neem aan dat de site 1 op 1 loopt, dus wanneer iets niet meer beschikbaar is dat direct op de site staat.?

Succes met de voorbereidingen op de 3 dolle dwaze dagen.!

Red Eagle

Registered User
inderdaad goeie actie !!!

20% korting en heel veel goede prducten.
Zocht al die tijd naar een goede winkel om vanuit Duitsland naar toe te rijden,
en zodoende door te rijden naar het Noorden waar ik dit jaar ben.
Ede ligt dan mooi centraal en is dus goed te doen!!

Bestelling ga ik zeker maken

EDIT:
Zie net dat jullie het bij dit assortiment laten.
Betekend dat ook dat er geen vuurpijlen zoals de Sun warrior en Cruise rockets van Wolff te bestellen zijn?En knal vuurwerk als matten en dergelijke?

Misschien komt er nog een losse verkoop van deze dingen op de laatste 3 dagen zelf?

Laatst bewerkt:

Red Eagle

Registered User
Nou had ik ook nog en vraag:Heb namelijk via zenacity.com nog een bon liggen van 10 euro.

Deze bon krijg je als je tijdens het spel een sponsor acount neemt en deze opwaardeerd toto 10 euro.nou staat er dat je de bon normaal gesproken alleen bij een Zena winkel kan afgeven en dan bij een bestelling vanaf 40 euro of meer.

Kan ik deze bon ook bij jullie inleveren??
Alvast bedankt

Zie dat ik mijn bestelling alleen nog maar S"avonds kan ophalen?!!
Nou zit ik met werk en ben ik alleen de 31 vrij en ga dan niet helemaal vanuit het hoge noorden nog ff naar Ede rijden S"avonds.
Zijn de andere tijden niet meer beschikbaar?
Anders zou ik helaas mijn bestelling bij jullie voorbij moeten laten gaan omdat ik simpelweg geen tijd heb om het op te halen.

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Ik probeerde zojuist een 2e bestelling te maken en toen kreeg ik de melding dat de FPM2009 actiecode niet meer geldig was.
Komt dat doordat ik onder dezelfde account een 2e bestelling wil maken, of is die actie al verlopen?

gietjo

Registered User
Ik probeerde zojuist een 2e bestelling te maken en toen kreeg ik de melding dat de FPM2009 actiecode niet meer geldig was.
Komt dat doordat ik onder dezelfde account een 2e bestelling wil maken, of is die actie al verlopen?

de actie zal niet verlopen zijn, want die loopt tot 25 december. dus het komt waarschijnlijk dat je een 2e bestelling plaatst. stuur ze anders even een mailtje, of was je al zo slim om dat zelf ff te doen.

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
De oorzaak is gevonden: je kan met 1 account, slechts eenmalig gebruik maken van de kortingscode.
Heb daarna nog een account aangemaakt om mijn 2e bestelling te doen. Echter liep die vast bij de betaling met iDeal, dus moet die opnieuw bestellen. Er blijft nu namelijk staan "in afwachting van iDeal betaling".
Ik zal Xena daar maandag even over bellen, zodat straks niet 2x dezelfde bestelling klaar staat en er nog een rekening bijkomt...

Red Eagle

Registered User
heb je 't ze al gevraagd? Heeft Red Eagle het ze al gevraagd en wil die 't antwoord met ons delen?

Heb antwoord via de mail gehad enb deze luidt als volgt.

Bestelling kan gewoon smorgens worden opgehaald
Ondnaks dat je dit niet meer als keuze kan invullen op de bestelsite.

Kleine produchten zoals sky symphonie pijlen en matten en Sun Warriors e.d
komen niet in het assortiment.

De Zena city kortings bon kun je niet inleveren!!
Dit zal je dus echt bij een vestiging van Zena zelf moeten doen.

Groeten RED

Richardus

Registered User
Nou komt mij het best goed uit om het 's avonds op te halen, maar voor anderen: hoe kun je een ander tijdstip van afhalen regelen/aangeven?

Red Eagle

Registered User
geen idee ik kreeg dit als antwoord dat het wel kon.
Stond niet bij hoe ze dit willen doen/oplossen.
Ik geef bij mijn bestelling dan gewoon een tijdstip + datum aan en zet dan bij opmerkingen neer dat ik het graag een andere dag/tijdstip wil ophalen.
En of ze me daar over willen terug mailen.

svnJJ

Registered User
of je zet bij afhalen bijv. 29dec savonds. en dan kom je 30dec overdag dan staat het nog klaar van de dag er voor lijkt me..!

mrfire

Registered User
Is de actie alleen voor online of kan ik ook naar ede komen met de auto en het daar in de winkel bestellen? Lijkt mij makkelijker en kan dan ook gewoon gelijk contant betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan