Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Red Eagle

Registered User
Is deze actie dit jaar ook weer van kracht??

Was er namelijk afgelopen jaar meer dan gelukkig mee!!
20% korting op een hele mooie collectie vuurwerk.En een top service in de winkel.
Zo kreeg ik bv ipv mijn Silver Salutes (omdat ik een dag te vroeg mijn vuurwerk kwam halen en ze toe nog in de bunker lagen)als alternatief de big mc thunder.

En Ede was best te doen vanaf Duitsland.

Roeland FPM

FPM Filmer
We hebben Harten4 afgelopen week even gesproken, zij hebben dit jaar Pyrovoordeel overgenomen en zullen dit jaar wederom met een soort actie komen, later meer hierover!

de knaller

Registered User
We hebben Harten4 afgelopen week even gesproken, zij hebben dit jaar Pyrovoordeel overgenomen en zullen dit jaar wederom met een soort actie komen, later meer hierover!

Op VWC staat hier meer info over.

Hierbij willen wij (Harten4) mededelen dat wij Pyro-Voordeel van Xena te Ede hebben overgenomen.
Op dit verkooppunt zullen wij zoals wij gewend zijn op ons bestaande verkooppunt te Veenendaal de vuurwerkliefhebbers een ruim assortiment te bieden en ons welbekende service op vuurwerkgebied.

Ook willen wij het assortiment nog verder uitbreiden dan wat wij nu hebben, dit om de Freaks onder ons nog meer mogelijkheden te geven uit de aanbod van de importeurs.
De komende periode gaan wij in gesprek met alle importeurs over de mogelijkheden.

Hebben jullie ideéen, laat het ons weten en we zullen zeker hiervan de mogelijkheden bekijken.

Tevens zullen wij jullie via het forum op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Fam. Harten (Harten4 te Veenendaal)

(Quote van Ylke op VWC)

Laatst bewerkt door een moderator:

Jean Cross

Registered User
Als je naar de site gaat zie je nogsteeds: Powered by: Xena Vuurwerk BV

Mochten ze er iets mee gaan doen, dan zal hij snel wel online komen. (dan moeten ze alleen wel opschieten).

Precies, dat zag ik ook al, zit dagelijks op de site bij te houden of er al wat veranderd is, maar tevergeefs... dacht dat iemand hier wellicht wat meer weet ;)

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Op vuurwerkcrew is een zeer levende topic, over pyrovoordeel aan de gang.
Kijk hier maar eens: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16934

En zij gaan de volgende collecties voeren.

En ook hier nog even een toevoeging: Cafferata.

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan
Sky fireworks
Breeschoten 'de Kruiterij'
GBV
Witte Tenten Verhuur (Marijn)
Hardix
Vuurwerktotaal (met oa Zena, Herlat en Original)
Cafferata

Met andere woorden een top arsortiment.
Alleen Wolff zit er niet bij, maar dat blijf ik toch kopen bij Dutch fireworks in Tiel.
@ de moderators, misschien kunnen jullie Harten 4 vragen, dat zij ook wat info op FPM posten?

Tony

Administrator
Medewerker
Op vuurwerkcrew is een zeer levende topic, over pyrovoordeel aan de gang.
Kijk hier maar eens: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16934

En zij gaan de volgende collecties voeren.

Met andere woorden een top arsortiment.
Alleen Wolff zit er niet bij, maar dat blijf ik toch kopen bij Dutch fireworks in Tiel.
@ de moderators, misschien kunnen jullie Harten 4 vragen, dat zij ook wat info op FPM posten?

Komt in orde Gerco. Thnx

Ylke

Registered User
Bij het lijstje kan je Wolff ook toevoegen, zie dat ze deze ook hebben toegevoegd.
Dus al met al een grote collectie en ruime collectie.

En ook Wolff is toegevoegd aan onze lijst:

Rubro
Royal
Bonfireworks
Katan
Sky fireworks
Breeschoten 'de Kruiterij'
GBV
Witte Tenten Verhuur (Marijn)
Hardix
Vuurwerktotaal (met oa Zena, Herlat en Original)
Cafferata
Wolff

Geplaatst door Harten4 op vuurwerkcrew.nl

Jean Cross

Registered User
Ondanks de zeer uitgebreide collectie met topproducten is het voor mij toch niet interessant om dit jaar naar Ede te gaan... Reden is heel simpel, nu ze geen kortingsactie meer hebben, zijn er genoeg andere plekken waar wel korting is te scoren.

Doet niets af aan de goede service en geweldig assortiment wat ik vorig jaar heb ervaren.!

Quadriffis

Registered User
Ondanks de zeer uitgebreide collectie met topproducten is het voor mij toch niet interessant om dit jaar naar Ede te gaan... Reden is heel simpel, nu ze geen kortingsactie meer hebben, zijn er genoeg andere plekken waar wel korting is te scoren.

Doet niets af aan de goede service en geweldig assortiment wat ik vorig jaar heb ervaren.!

Weet je zeker dat er geen kortingsactie komt?

Jean Cross

Registered User
Weet je zeker dat er geen kortingsactie komt?

de berichten spreken elkaar tegen, de een zegt van wel, ander zegt weer niet. maargoed, mocht er toch een actie komen, dan zou dat allang bekend (moeten) zijn lijkt me... vooral als je met freaks te maken hebt, die hun lijstjes al maanden klaar hebben liggen ;)

KoenL

Registered User
de berichten spreken elkaar tegen, de een zegt van wel, ander zegt weer niet. maargoed, mocht er toch een actie komen, dan zou dat allang bekend (moeten) zijn lijkt me... vooral als je met freaks te maken hebt, die hun lijstjes al maanden klaar hebben liggen ;)

Het is nooit te laat een actie bekend te maken. Vergeet niet dat we pas in oktober zitten en het dus nog ruim 2 maanden duurt. Als Pyrovoordeel half november met een actie aankomt zijn ze ruim op tijd. Gezien de naam van de website verwacht ik wel een actie eigenlijk.

Harten4

Registered User
Over een paar dagen hopen we er helemaal klaar voor te zijn en kan de site echt open.

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een FPM actie. Alle leden van FPM krijgen met een speciale code 20% korting op het totaalbedrag van de bestelling op pyrovoordeel.nl.

De code voor dit jaar is 2010FPM20.

Deze code kun je bij het afrekenen van je winkelwagen invoeren en dan wordt de korting van het totaalbedrag afgehaald.

Wij wensen jullie veel plezier met het winkelen en als jullie nog vragen hebben horen wij het graag!

Tony

Administrator
Medewerker
Over een paar dagen hopen we er helemaal klaar voor te zijn en kan de site echt open.

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een FPM actie. Alle leden van FPM krijgen met een speciale code 20% korting op het totaalbedrag van de bestelling op pyrovoordeel.nl.

De code voor dit jaar is 2010FPM20.

Deze code kun je bij het afrekenen van je winkelwagen invoeren en dan wordt de korting van het totaalbedrag afgehaald.

Wij wensen jullie veel plezier met het winkelen en als jullie nog vragen hebben horen wij het graag!

Bedankt voor de informatie!

Bert

Registered User
Top dat er weer zo'n actie is! Op de site staat nog wel Xena vermeld maar dat moet natuurlijk Harten 4 zijn, misschien handig om dit aan te passen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan