Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Nee, want ik had specifiek de Golden Flower gewild en niet at random een andere. Dus ik hoop stiekem dat, nu er nog maar 2 zijn, ze nu per stuk verkocht worden :p Daarbij vind ik het suf dat, nou deze cakes al een dikke week afgekeurd zijn, ze nog steeds in de oude staat aangeboden worden. Beetje misleidend, niewaer?

De cakes staan nu per stuk in de winkel.

Richardus

Registered User
Kickuh! Hahahaha, nóg een item d'r bij op m'n lijst... Komende maandag gaat 'ie maar de deur uit, voor hij écht te lang wordt! Of worden er nog leuke toevoegingen aan het assortiment verwacht?

Richardus

Registered User
Ja, 't is nog wel een kwestie van:
Als je 1 cake besteld kiezen wij welke versie je krijgt, bestel er 2 en je krijgt de 2 verschilende cakes.
:push:
terwijl de Zena webshops dat gelukkig al hebben veranderd

Nou ja, dan maar niet. Misschien in de losse verkoop, en anders volgend jaar.

gietjo

Registered User
Ja, 't is nog wel een kwestie van:
:push:
terwijl de Zena webshops dat gelukkig al hebben veranderd

Nou ja, dan maar niet. Misschien in de losse verkoop, en anders volgend jaar.

of de gok nemen. die willow is dan wel mooier, maar die brocade is toch ook niet slecht. in de loterij moet je ook de gok nemen. anders krijg je hem nooit

Richardus

Registered User
Gaat om Golden Flower, niet Golden Willow (die lijken idd behoorlijk op elkaar, zeker qua kwaliteit) ;) En bij de Silver Flower heb je gewoon een halve cake, dankzij die mislukte miezerige falling leaves.

Ach joh, vuurwerk genoeg ;) Volgend jaar wel 'ns bij een groot Zena verkooppunt langs om gericht wat spul uit te zoeken. Nu ligt de keuze voor Xena en Bonfireworks al wel vast.

Richardus

Registered User
Hmmm, ik krijg 18,57% korting :blink: :toung: :laugh: scheelt €7, nou die gun ik ze :smile:

Bedankt voor de vette korting, Xena!

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Oooooow, is dat het?

En een stukje afronding lijkt het...
Ik heb namelijk niet het meter-pakket in mijn bestelling, maar toch scheelt het een Eurootje of 1,19 :weird:
Toch een percentage van 0,0009 :blink1:

Nee, zonder dollen. Vind het een erg goed systeem wat zij hanteren.
Echter heb ik de mensen van Pyrovoordeel er ook op gewezen dat er een aantal dingen mankeerde;
- Prijzen die op 0,00 euro stonden of juist extreem hoog.
- De cakes die niet los verkocht worden (alleen in een pakket, of zij kiezen voor je... Terwijl je ze in de losse verkoop wel zelf kunt kiezen.)
- De cakes die niet leverbaar zijn / opnieuw verpakt moeten worden

En iets voor jullie ook om rekening mee te houden:
Niet alle producten staan in het menu (waaronder de lijn van Lesli en een aantal Wolff producten). Die producten vindt je wel als je op naam zoekt!!

de knaller

Registered User
ik heb het ook. ik bestel voor een bedrag van 56.45 euro en volgens pyrovoordeel betaal ik: 47.15. en als ik het zelf uitreken kom ik op: 45.16.

dit is een verschil van afgerond 2 euro. op zo'n klein bedrag... daar sta ik toch een beetje paf van. ja oke als het nou een bestelling van 200+ was had ik niet lopen moeken over 2 euro... maar als ik alle centen moet omdraaien ga ik een beetje de gierige nederlander uithangen hoor = P

syndikaat

Registered User
wel fijn dat ik dit lees, ik ga daar voor meer dan 500 bestellen. dus dat word thuis narekenen met de machine. Ik vind het wel slecht

fireworkaddict

Registered User
Ik zie nu dat deze producten compleet verwijdert zijn :S

Onder andere de gehele Pyroshopper en Royal Class collectie kon je terugvinden.
Hierover heb ik vanmiddag gemaild en het is er nu al af.

Heb helaas (nog) geen reactie mogen ontvangen. Dus misschien zijn die producten helemaal niet leverbaar, of zijn ze het menu op de site aan het aanpassen.

Ik zie dat nu de 'verborgen' Wolff producten wel gewoon zichtbaar zijn...

Vuurwerk.pagina

Registered User
Beste mensen, er zat een kleine fout in de korting.
Dit was alleen zo bij de nieuwe producten die we later hebben toegevoegd.

Alle mensen waarbij de korting niet goed was hebben een mail gehad hoe we dit kunnen oplossen.

Vanaf nu moet alles goed zijn, zo niet laat het even weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan