Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichelAngelo

Registered User
hier ga ik het grootste gedeelte van mijn NL collectie bestellen. Vorig jaar dacht ik goede zaken te kunnen doen in Zutphen met Katan, dus daar mijn Extreme salutes 12x en nog wat ander spul besteld. Kom je verdomme thuis met de FS. Dan haal ik ze liever hier. En zink pijlen. top

Wat een toeval, dat had ik vorig jaar ook gedaan. Bij katan zien ze me echter niet meer. bestelde spullen die er niet waren en geen vervangers aanbieden, 4x ES vervangen. Op een mail daarna reageeren ze niet.
Nee dat vind ik de rit niet waard.

Ritje Ede gaat er dit jaar wel komen!
Silver Salute, Concerto Rosso (wolff)
Super Bees (broekhoff)
Coyote (schuurmans)
Binkies (marijn)
Brullende Schweigermutter (herlat0
Miracle, Wodka Blue, Treasure Iskand, Weeping Willows (bonfire)
Zink pijlen

Dat is voorlopig mijn lijstje voor Ede. Nette pijzen voor prachtige potten naar mijn idee.

Richardus

Registered User
Meenjenie! :nuts: leuk voor 'n kleine die ik ken en die ze nog wilde bestellen :) (kan ik mooi meegenieten zoals hij van al mijn zooi meegeniet :p)

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Op veel verzoek nu ook in de shop : Shogun Rocket Boom

ECHT SUPER.!:love:

Nu wil ik niet muggeziften... haha, maar dan lijkt mij het geweldig als de Green Glitter Missle Battery er ook bij komt :amuse: Anders moet ik speciaal voor die fluitbakken naar een Beko dealer :blink:

Xena doet erg goede zaken.! Top producten, top actie.!

Was er al info over het Flower assortiment van Zena.?

Quadriffis

Registered User
ECHT SUPER.!:love:

Nu wil ik niet muggeziften... haha, maar dan lijkt mij het geweldig als de Green Glitter Missle Battery er ook bij komt :amuse: Anders moet ik speciaal voor die fluitbakken naar een Beko dealer :blink:

Xena doet erg goede zaken.! Top producten, top actie.!

Was er al info over het Flower assortiment van Zena.?

Ik ben beniewd of de 5x20 shots cakes ook nog te bestellen zijn en tevens de Coupe d'etat. En ik zou ook graag zo'n waaier los bestellen :love:

Pyro-bobbe

Registered User
Een vraag van een nieuwkomer kun je dat vuurwerk ook ophalen in ede of moet je naar de zena winkels.

Met vriendelijk groet.
Een liefhebber

Jean Cross

Registered User
Zojuist te horen gekregen dat de Green Glitter Missle Battery niet bij Xena in het assortiment zal komen.

Wel is de Ferro Flower Thunder Battery zojuist toegevoegd.!

Richardus

Registered User
Ehm, ik zie daar de Binkie?

En nu zie ik trouwens ook de Vette Marja! Geweldig dat die toegevoegd is, vroeg ik al naar. Bedankt! *en toegevoegd aan de ellenlange bestellijst...*

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
Ehm, ik zie daar de Binkie?

En nu zie ik trouwens ook de Vette Marja! Geweldig dat die toegevoegd is, vroeg ik al naar. Bedankt! *en toegevoegd aan de ellenlange bestellijst...*

Oeps, foutje van mijn kant, las Binkies i.p.v. Zinkies... :blink::weird:

Heb bij mij de Zink pijlen wel weer besteld, dan zullen ze die ook al apart gelegd hebben. Met zo'n geautomatiseerd bestel-systeem zal dat niet (vaak) fout mogen gaan. Want voor deze pijlen zijn er gewoon geen gelijkwaardige vervangers :blink1:

Richardus

Registered User
er staan nog steeds het driedelig Flower Assortiment en oude Cosmopolitan op. Wat wordt er met de bestellingen daarvan gedaan? Gaan deze producten op de site nog aangepast worden, en hoe?

Tony

Administrator
Medewerker
er staan nog steeds het driedelig Flower Assortiment en oude Cosmopolitan op. Wat wordt er met de bestellingen daarvan gedaan? Gaan deze producten op de site nog aangepast worden, en hoe?

Ik neem aan dat de mensen die besteld hebben dit wel via de winkel te horen krijgen. Heb jij besteld ?

Richardus

Registered User
Nee, want ik had specifiek de Golden Flower gewild en niet at random een andere. Dus ik hoop stiekem dat, nu er nog maar 2 zijn, ze nu per stuk verkocht worden :p Daarbij vind ik het suf dat, nou deze cakes al een dikke week afgekeurd zijn, ze nog steeds in de oude staat aangeboden worden. Beetje misleidend, niewaer?

Quadriffis

Registered User
Ik wil ook specifiek de Golden Flower, zolang dit niet is aangepast bestel ik niet of ga ik misschien wel helemaal ergens anders bestellen. Het past gewoon niet in mn budget om 3 waaiers aan te schaffen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan