Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richardus

Registered User
doe je toch nóg een bestelling? en gewoon weer op je eigen naam. Moet toch kunnen? Dan haal je 2 bestellingen op je eigen naam! :)
én de prijzen voor de FPM cakes zijn al gunstig, en er zijn geloof ik nog kortingsbonnen voor ook!!

Vuurwerk.pagina

Registered User
IK KRIJG DIT HEELTIJD ALLS CODE DOE VOOR 20%

Er is 1 fout :

deze coupon is niet inwisselbaar in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen

groetjes
E

Ik denk dat je FPM producten in je bestelling hebt staan, hier krijg je geen korting over. Het beste kan je die producten even los bestellen zonden de 20% kortings code. Je kan ze dan gewoon bij de andere bestelling ophalen.

Richardus

Registered User
Ai, er staat nog het oude filmpje van Splitting Comets op de site van Pyrovoordeel, terwijl van de nieuwe versie al een Youtube beschikbaar is. Trouwens ook van de hele Exclusive Collection van Bonfireworks. Maar wel jammer als mensen denken een z-shape te krijgen en dan die i-shape opeens zien. Verwarrend, zo'n verandering laat in het jaar.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Ai, er staat nog het oude filmpje van Splitting Comets op de site van Pyrovoordeel, terwijl van de nieuwe versie al een Youtube beschikbaar is. Trouwens ook van de hele Exclusive Collection van Bonfireworks. Maar wel jammer als mensen denken een z-shape te krijgen en dan die i-shape opeens zien. Verwarrend, zo'n verandering laat in het jaar.

De filmpjes zullen z.s.m. aanpassen, bedankt voor de info

Richardus

Registered User
Top, tnx!

Hey, tot wanneer loopt de voorverkoop en is die hele tijd de 20% korting geldig of zit daar een andere einddatum aan?

Wil mezelf eigenlijk even inhouden te bestellen tot ik ervaringen van winkeldemo's heb gehoord... (zelf bijwonen lukt toch niet)

fireworkaddict

Registered User
dat vroeg ik me ook af

De 20% korting geldt alleen via pyrovoordeel.nl en is uitsluitend geldig tijdens de voorverkoop.

De datum ontbreekt inderdaad overal, maar over het algemeen loopt de voorverkoop tot kerst (ik bestel voor de zekerheid voor 10 december). Stuur ze voor de zekerheid een mailtje, over het algemeen ontvang je vlot een reactie.

Quadriffis

Registered User
Na mijn verzoek voor een aantal andere cakes dan degene die momenteel in de collectie waren opgenomen heb ik al spoedig het volgende mogen ontvangen:

Hallo fireworkaddict,

Toch nog even tijd gehad om de producten erop te zetten.

- Silver Conic Fountain (Herlat Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/herlat/299-zena-nederland-silver-conic-fountain.html

- Golden Flowers (Original Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/zena-collection/263-zena-nederland-flower-assortment.html

- White Blink (Herlat Collection) deze komt volgende week

- Palm Garden (Herlat Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/herlat/300-zena-nederland-palm-assortment-herlat-collection.html

Met vriendelijke groet

Joost Blonk
Xena Vuurwerk BV

Ze kijken dus wel daadwerkelijk naar de request van ons freaks...
Ik heb nog wel gevraagd of de palm- en flower-serie ook los verkrijgbaar zal zijn, of alleen per pakket (al zijn die prijzen ook erg netjes!).

Ik heb in ieder geval bijna m'n gehele lijst compleet kunnen krijgen :D

Gr. fireworkaddict

Als de white blink nog komt komen de ander 20 schots cake ook nog dan? zoals de glitter willow en crackling willow? :love:

Jean Cross

Registered User
Goed nieuws.!

Nog ff een vraagje, zie dat de Zena Flower cakes nog als pakket worden aangeboden, maar de Blue Soaring Flowers zijn niet goedgekeurd. Zullen deze los worden verkocht (De Golden Flowers en de Silver Flowers) of worden het nu 2 in een pakket.? Officieel worden ze namelijk per stuk aangeboden bij Zena.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Goed nieuws.!

Nog ff een vraagje, zie dat de Zena Flower cakes nog als pakket worden aangeboden, maar de Blue Soaring Flowers zijn niet goedgekeurd. Zullen deze los worden verkocht (De Golden Flowers en de Silver Flowers) of worden het nu 2 in een pakket.? Officieel worden ze namelijk per stuk aangeboden bij Zena.

Heb zena net een mail verzonden, daarna gaan we even kijken hoe we het doen met deze cakes.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Top, tnx!

Hey, tot wanneer loopt de voorverkoop en is die hele tijd de 20% korting geldig of zit daar een andere einddatum aan?

Wil mezelf eigenlijk even inhouden te bestellen tot ik ervaringen van winkeldemo's heb gehoord... (zelf bijwonen lukt toch niet)

Bestellen is mogelijk t/m 27 december 2009

Laatst bewerkt:

MichelAngelo

Registered User
Dat is wel super! Ik had gisteren een mail gestuurd of er ook nog wat kleinere spullen bij kwamen. Bijv. meterpakket of Green saturn Missile van Beko e.d.. Heb direkt een antwoord gekregen dat ze druk bezig waren om het aanbod nog uit te breiden en voila.... het meterpakket is er ook! Toch leuk erbij voor de kids.

maar nog even over die andere toevoeging Zink pijlenpakket. Is dit echt veel beter dan de pakketten van Zena (lightyear en Spaced)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Dat is wel super! Ik had gisteren een mail gestuurd of er ook nog wat kleinere spullen bij kwamen. Bijv. meterpakket of Green saturn Missile van Beko e.d.. Heb direkt een antwoord gekregen dat ze druk bezig waren om het aanbod nog uit te breiden en voila.... het meterpakket is er ook! Toch leuk erbij voor de kids.

maar nog even over die andere toevoeging Zink pijlenpakket. Is dit echt veel beter dan de pakketten van Zena (lightyear en Spaced)

Een totaal ander soort pijlen. Zink zijn kwa effecten toch wel erg goed hoor. Niet dat die van Zena slecht zijn maar als ik moest kiezen dan kies ik voor de Zink pijlen.

syndikaat

Registered User
hier ga ik het grootste gedeelte van mijn NL collectie bestellen. Vorig jaar dacht ik goede zaken te kunnen doen in Zutphen met Katan, dus daar mijn Extreme salutes 12x en nog wat ander spul besteld. Kom je verdomme thuis met de FS. Dan haal ik ze liever hier. En zink pijlen. top

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan