Pyrovoordeel.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuurwerk.pagina

Registered User
Vanaf nu is ook Pyrovoordeel.nl online. Dit is een voorverkoop actiewebsite van Xena Vuurwerk uit Ede. Je krijgt bij hun 20% korting op je bestelling en het maakt niet uit hoeveel producten je besteld. Dus ook als je maar 1 product koopt krijg je al die korting.

De prijzen die je op de website ziet zijn de gewone adviesprijzen. Nadat je alles uitgekozen hebt en je gaat afrekenen dan heb je bij de winkelwagen de mogelijkheid om een code in te voeren. De code voor de Freakpyromaniacs members is FPM2009. Als je deze hebt ingevoerd dan zie je direct hoeveel je korting is bij de eindafrekening.

Betalen kan met IDEAL of via een bankbetaling.

Pyrovoordeel.nl / Xena Vuurwerk verkoopt ook de 5 Freakpyromaniacs cakes maar daar geld niet deze korting op! Deze kan je natuurlijk wel los bestellen. Uiteraard geldt hier wel de korting die je met de coupons van ons krijgt.

Pyrovoordeel.nl verkoopt van 10 importeurs producten dus voor elk wat wils.

* Beko Vuurwerk
* Bonfireworks
* Brave & Wichers
* Breeschoten De Kruiterij
* Broekhoff Vuurwerk
* Cafferata Vuurwerk
* Schuurmans Vuurwerk
* Wittetenten Vuurwerk
* Wolff Vuurwerk
* Zena Nederland

Zijn er producten die niet op de website staan maar die je wel graag wil hebben laat het ons weten !

Let op! Deze aanbiedingen en verkoop van deze merken, gelden ALLEEN tijdens de voorverkoop!

Voor meer informatie kan je terecht bij de mensen achter Pyrovoordeel, die je kan berijken via de contactknop op de website!

Bestellen is mogelijk t/m 27 december 2009

http://www.pyrovoordeel.nl/

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Wel handig zoveel collecties bij elkaar. alleen 20 % korting is niet bijzonder. Dit is het minimale wat je bij de meeste dealers wel krijgt. Scheelt nogal met de 35 % bij VW-land te Steenbergen.

Jean Cross

Registered User
Mwa, zijn genoeg dealers die geen korting geven, vindt het wel een goede actie, zeker omdat ze zoveel collecties hebben. Dubbel voordeel lijkt mij zo. Dit scheelt mij zo al 200 euro en een lange dag rijden.

Tony

Administrator
Medewerker
Wel handig zoveel collecties bij elkaar. alleen 20 % korting is niet bijzonder. Dit is het minimale wat je bij de meeste dealers wel krijgt. Scheelt nogal met de 35 % bij VW-land te Steenbergen.

Je laat je eigen verleiden door de korting bij Steenbergen maar die is echt uniek. 20% is al heel wat ook omdat je niet perse een bepaald bedrag hoeft te besteden. Bij de meeste winkels krijg je nog niet eens 10% korting.

Ik vind het een mooie collectie en een leuke korting. Very nice :smile:

Jean Cross

Registered User
Nou, ik heb het ff naast mijn wishlist gelegd en het scheelt mij 206.81 en dan heb ik zelfs nog meer gekozen dan er op mijn wishlist staat.! Nu hoef ik nog maar langs 2 andere winkels voor de rest van mijn wishlist (ORTHEN en Zenawinkel) top dit.!

fireworkaddict

Registered User
Je laat je eigen verleiden door de korting bij Steenbergen maar die is echt uniek. 20% is al heel wat ook omdat je niet perse een bepaald bedrag hoeft te besteden. Bij de meeste winkels krijg je nog niet eens 10% korting.

Voor mij is deze acite ook interessanter. Xena vuurwerk ligt om de hoek, ze hebben een uitgebreidere meer diverse collectie dan voorgaande jaren.
En wanneer je een product wilt hebben wat niet op de site staat, kun je even het fomulier invullen en kijken ze of ze deze toe kunnen voegen.

Ik heb in ieder geval een lijstje requests gemaild en kreeg binnen 10 minuten respons. Morgen hoor ik of mijn producten toegevoegd worden.
Het betrof in mijn geval een aantal Zena (Thor en Herlat producten)

bridge

Bronzen Member

voor 1000 plussers is 35 % helemaal niet zo raar. Krijg al jaren 25 tot 35 %. Die dealers weten uiteraard ook dat je het budget toch wel uitgeeft. Tenminste ik neem niet aan dat als jij 1000 in je hoofd hebt en je krijgt 35 % dat je die resteren de 350 niet uitgeeft. Je koopt gewoon meer. Of geef jij die die 350 dan voor nw schoenen aan je vrouw?

Tony

Administrator
Medewerker
Je praat over een bedrag waar heel veel mensen alleen maar van kunnen dromen. Ik vind dat een niet realistisch uitgangspunt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Xena is er wel goed op voorruit gegaan met zijn arsortiment.
20% korting is ook netjes.

Wel jammer was/is dat ik eingleijk bij Witte tenten me bestelling wou doen.
Ik wou eingelijk wat van de sfeer proeven, die ik zag op de filmpjes van Vinnie.

Maar toch goede zet van Xena.

bridge

Bronzen Member
Je praat over een bedrag waar heel veel mensen alleen maar van kunnen dromen. Ik vind dat een niet realistisch uitgangspunt.

Tuurlijk is ook zo. T hangt van je persoonlijke omstandigheden af. Voor mij is die 35 % van VWland interessant. Dat is intressant vanaf een budget v 650,- . dan kujn je immers voor 1000 bestellen.

shinji

Moderator
Medewerker
Ik moet zeggen dat Xena een collectie heeft waar ik me (bijna) helemaal in kan vinden, zal nog even goed rekenen of de rit naar Gelderland het me allemaal waard is, hehe
dan bedoel ik de net even uitgebreidere keuze uit de collecties van Cafferata en Dynasty in vergelijking met bijvoorbeeld steenbergen

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
Ik had een wishlist gemaakt voordat deze actie bekend was ( staat ergens op het forum). Alleen was het nog de vraag waar ik alles zou gaan halen. Dit is een flink stuk bij mij vandaan ( heen 25km vanaf mijn vriendin, terug 40 naar mijn huis) maar voor 100 euro korting vind ik dat niet verkeerd.

Vind er bijna ¾ van mijn wishlist !! echt een hele grote collectie. Alleen hardix en een (goedkoop)fluitblok mis ik er nog!

Bert

Registered User
Zo m'n natte droom is zojuist uitgekomen. Ze hebben zo'n beetje 95% van de producten die ik al wou kopen en dan nog 20% korting ook! Goed bezig Xena, jullie gaan mij zeker weer zien dit jaar!

Richardus

Registered User
Ah, kiek 'ns oan! Het topic met de korting waar ik naar zocht! Zal er zeker gebruik van maken aangezien er in Ede veel is wat ik wil, vnml Bonfireworks, en ik vlakbij oudjaar ga vieren. Met deze code zal het me mooi wat centjes schelen, wat zeker een hoop korting is vergeleken met wat je meestal krijgt (10% extra vuurwerk mag je al blij mee zijn, korting is heel wat moeilijker te vinden, laat staan 20%). Een eerste bestellijst heb ik al ingevoerd. Is ook bekend wanneer het kleinere vuurwerk aan de webshop worden toegevoegd?

fireworkaddict

Registered User
Na mijn verzoek voor een aantal andere cakes dan degene die momenteel in de collectie waren opgenomen heb ik al spoedig het volgende mogen ontvangen:

Hallo fireworkaddict,

Toch nog even tijd gehad om de producten erop te zetten.

- Silver Conic Fountain (Herlat Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/herlat/299-zena-nederland-silver-conic-fountain.html

- Golden Flowers (Original Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/zena-collection/263-zena-nederland-flower-assortment.html

- White Blink (Herlat Collection) deze komt volgende week

- Palm Garden (Herlat Collection) http://www.pyrovoordeel.nl/herlat/300-zena-nederland-palm-assortment-herlat-collection.html

Met vriendelijke groet

Joost Blonk
Xena Vuurwerk BV

Ze kijken dus wel daadwerkelijk naar de request van ons freaks...
Ik heb nog wel gevraagd of de palm- en flower-serie ook los verkrijgbaar zal zijn, of alleen per pakket (al zijn die prijzen ook erg netjes!).

Ik heb in ieder geval bijna m'n gehele lijst compleet kunnen krijgen :D

Gr. fireworkaddict

looneytunie

Registered User
Ik had ook naar 2 cakes gevraagd. Deze zijn ook de volgende dag aan de webshop toegevoegd !

Tot wanneer kan je hier met de korting bestellen?

Laatst bewerkt:

magnolia

Registered User
opzich best een mooie actie hoor .
maar toch heb ik een vraag : moet je echt over internet bestellen ?
want bij grote bedragen betaal ik veel liever contant

Richardus

Registered User
Tja, 't is voorverkoop hè. Misschien kun je regelen dat je er voor 't einde van de vvk periode er heen mag rijden om contant te betalen? Er wordt snel service verleend via de contactmogelijkheden op de site, dus vraag 't ze 'ns!

BTW: ook de pijlenpakketten Spaced en Light Year van Zena zijn toegevoegd. Dat zal toch niet enkel aan mijn opmerking dat ik miste te danken zijn? Iig goed bezig daar bij Xena!

eboyvuurwerk

Registered User
IK KRIJG DIT HEELTIJD ALLS CODE DOE VOOR 20%

Er is 1 fout :

deze coupon is niet inwisselbaar in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen

groetjes
E

Richardus

Registered User
zal dat gebeuren als je een FPM cake in je bestellijst hebt zitten? Die doen niet mee aan die korting nml. Dan ga ik dat ook merken als ik tzt de bestelling definitief maak. Hoe dit te voorkomen/op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan