Ik heb perongeluk op betalen geklikt omdat ik dacht dat ik mijn pasnummer nog in moest voeren voor de iDEAL betaling wat normaal gesproken ook moet. Nu heb ik dus mijn 20% kortings code niet in kunnen vullen! er is nu gewoon betaald zonder de 20% korting wat uiteraard niet mijn bedoeling was!
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Ik heb perongeluk op betalen geklikt omdat ik dacht dat ik mijn pasnummer nog in moest voeren voor de iDEAL betaling wat normaal gesproken ook moet. Nu heb ik dus mijn 20% kortings code niet in kunnen vullen! er is nu gewoon betaald zonder de 20% korting wat uiteraard niet mijn bedoeling was!
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Ik had toch een iets minder positieve ervaring.
Ik had een afspraak tussen 9 en 10. Ik kwam kwart voor 10 aan en de winkel stond bomvol.
Hoorde al wat mensen mopperen die een half uur of 3 kwartier of zelfs een uur stonden te wachten..
Omdat ik niet wist wat ik met mijn bestellijst van internet moest doen heb ik na een kwartier tussen de mensen te hebben gestaan(ik dacht dat ik in de rij stond) maar even gevraagd wat ik moest doen. Ik moest de lijst dus inleveren en wachten op mijn bestelling.
Ik dus gauw de lijst ingeleverd om 5 over 10 en het wachten laten beginnen. Ik heb tot 10 voor 11 moeten wachten op mijn bestellingen! Normaal worden de bestelling van te voren klaar gezet maar daar was hier duidelijk niet over nagedacht!
Om 5 voor 11 heeft mijn pa nog wat losse dingen gekocht en dit werd netjes binnen 5 tot 10 minuten afgegeven.
Maar wat betreft de internetbestellingen ben ik niet positief over harten 4 en vond ik xena beter geregeld waar de tassen klaar stonden!
Wat betreft gezelligheid en showroom vond ik het top en tijdens het wachten toch een kop koffie kunnen nemen!
Vuurwerk werd wel netjes gecontroleerd en afgetekend en er miste niets.. Maar meer als een uur wachten, nee dat vind ik niet kunnen.
complimenten!!
ik kwam in de winkel aan en leverde lijst in(behoorlijke lijst) er waren nog een aantal mensen voor mij. na een kwartiertje(geschat) kwamen er spullen op de toonbank te liggen die van mij waren(ik mocht nog voor de mensen die er al stonden) na een 10 minuten stond alles op de toonbank. dus toen begon het inladen, ging heel best doordat het plastic zakken waren. eenmaal thuis aangekomen en alles uitgelaaid hebbende kwam ik er achter dat ik geen thunderking XXL had maar een pakje shocks die ook thunderking XXl heettewas balen.
een telefoontje gepleegd erover en geregeld dat ik hem morgen op mag komen halen!! top!!
complimenten voor harten4!!!
Niemand een idee?
Misschien een reactie van harten 4 zelf?
Want heb ook nog niks in me mailbox ontvangen en het is vandaag toch gewoon vrijdag.