raymondv
Registered User
Ben erg benieuwd Toon, i.i.g. Veel succes! (Wachtend op het allereerste exemplaar.......)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
toch vind ik het jammer dat je het alleen toegankelijk maakt voor tablets en e-readers aangezien dit een aanzienlijke kleine markt. Maar goed.. We komen er toch wel aan zonder een van die 2 mediums te hebben![]()
Succes met de werkzaamheden en voorbereidingen Toon.
Ik ben persoonlijk heel erg benieuwd naar de inhoud van de eerste uitgave.
toch vind ik het jammer dat je het alleen toegankelijk maakt voor tablets en e-readers aangezien dit een aanzienlijke kleine markt. Maar goed.. We komen er toch wel aan zonder een van die 2 mediums te hebben![]()
Android en Apple een kleine markt?? Ik ken toch heel wat mensen die een tablet hebben. En als ik het goed heb kun je het Magazine ook gewoon lezen op je Android Smartphone of je Apple Iphone... Of heb jij nog steeds een Nokia 3310?.. Ja dát is inderdaad een hele kleine markt tegenwoordig :tounge:
en dat zegt iemand met een e50 ..... :hehe!: ( weet niet als het nog steeds zo is )
en wat jack zegt, ik ga er ook wel van uit dat het gewoon op een gsm beschikbaar zal zijn![]()
Kunnen we ons evt alvast inschrijven?