Ook dit jaar is er weer Pyronale op het maifeld naast het Olympiastadion in Berlijn, en wel op vrijdag 1 en zaterdag 2 september 2017. De line-up is als volgt:
Vrijdag 1 september:
- SMart Pyrotechnics - Verenigd Koninkrijk
- Pirotecnia Europlá - Spanje (vervangen door Pandora uit Frankrijk)
- North Star Fireworks as - Noorwegen
Zaterdag 2 september:
- Mirnovec Pirotehnika - Kroatie
- Firemaster Productions - Canada
- Martarello Group - Italië
Ook is er elke dag een slot show en deze wordt verzorgd door firma Flash-Art
Een mooie Line-up al zeg ik het zelf :grin: Mirnovec mag blijkbaar in de herkansing na hun diskwalificatie in 2013 (video: https://www.youtube.com/watch?v=1vZa713RLLo) omdat er reports gebruikt werden in de show (wat niet mag boven de 15mm of als zelfstandig effect).
Ik heb overigens vernomen dat dit jaar blijkbaar de verplichte kleuren voor het stuk zonder muziek wit en zilver zouden zijn.. Een beetje rare combinatie. Dit is nog niet officieel bevestigd op de website van pyronale. Indien dit wel de kleuren zouden zijn.. dan verwacht (hoop ik :grin: ) ik veel Italiaans zilver!
De winnaar van vorig jaar kan je hier nog eens terug kijken:
Meer info, en het bestellen van tickets kan je hier vinden: www.pyronale.de
We zullen zoals verleden jaren weer ons best doen om alles weer zo goed mogelijk op foto én video vast te leggen.
Vrijdag 1 september:
- SMart Pyrotechnics - Verenigd Koninkrijk
- Pirotecnia Europlá - Spanje (vervangen door Pandora uit Frankrijk)
- North Star Fireworks as - Noorwegen
Zaterdag 2 september:
- Mirnovec Pirotehnika - Kroatie
- Firemaster Productions - Canada
- Martarello Group - Italië
Ook is er elke dag een slot show en deze wordt verzorgd door firma Flash-Art
Een mooie Line-up al zeg ik het zelf :grin: Mirnovec mag blijkbaar in de herkansing na hun diskwalificatie in 2013 (video: https://www.youtube.com/watch?v=1vZa713RLLo) omdat er reports gebruikt werden in de show (wat niet mag boven de 15mm of als zelfstandig effect).
Ik heb overigens vernomen dat dit jaar blijkbaar de verplichte kleuren voor het stuk zonder muziek wit en zilver zouden zijn.. Een beetje rare combinatie. Dit is nog niet officieel bevestigd op de website van pyronale. Indien dit wel de kleuren zouden zijn.. dan verwacht (hoop ik :grin: ) ik veel Italiaans zilver!
De winnaar van vorig jaar kan je hier nog eens terug kijken:
Meer info, en het bestellen van tickets kan je hier vinden: www.pyronale.de
We zullen zoals verleden jaren weer ons best doen om alles weer zo goed mogelijk op foto én video vast te leggen.
Laatst bewerkt door een moderator: