Pyronale 2014

rob39

Registered User
tav Scav, bedankt voor de metrotip, de U2 werkte beter dan die S5 ellende.....

zojuist zijn we teruggekomen vanuit Berlijn en hebben een fantastisch weekend gehad. Diep respect voor wat Heron heeft laten zien in Berlijn. De Italianen staken er wat mij betreft met kop en schouder bovenuit, maar de russen op 2 snap ik niet en daar had Heron best aanspraak op mogen maken..... 6 shows en 2 toegiften, de een beter dan verwacht ( Heron), de ander kreeg te weinig en had pech met het weer ( Noorwegen), anderen mooi en frivool maar wat eenzijdig( Frankrijk), mooi vuurwerk kunnen maken maar het niet zo kunnen afsteken ( China), iedere show had wel wat..... wij hebben genoten en moeten volgend jaar waarschijnlijk gaan kiezen tussen de jubileum editie van de Pyronale ( 10e keer), danwel naar Recco bij Genua voor een mooi festival...... we hebben een jaar de tijd om er over na te denken maar eerst nog even nagenieten en morgen naar Woff, ook weer erg leuk....

chromeeh

Registered User
Het waren inderdaad prima shows :)
En Duitsland = bier & goed eten :D

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Scav

Registered User
stap net ook binnen na 4 top dagen met heerlijk weer, rijkelijk vloeiend bier, fraai vuurwerk en een topgelegen hotel met dito ontbijt. zeker voor herhaling vatbaar!

MichelAngelo

Registered User
Net even de Italiaanse en Nederlandse show gekeken. Heron heeft na de opwarmer in Hoorn iets knaps neergezet. Hele lekkere finale zo te zien. Die pizzabakkers zijn een stapje hoger. Daar zat ik met kippenvel naar te kijken, strak, prachtige kwaliteit en apart.
Aflevering 10 lijkt me wel weer het bekijken waard Rob. Haha

Bovenaan