Pyronale 2014

rob39

Registered User
Hier deden ze geen moment moeilijk over.
Hoewel ik 1x 15 euro nog fors vind voor een envelopje met 2 kaarten er in :/

de kaarten worden aangetekend verzonden dus je krijgt ze gegarandeerd en dat is het belangrijkste. Ik vind 15 euro ook veel geld, maar op het totaal gezien kom ik er wel overheen.. ( de kaarten zijn wel het belangrijkste!!!!, hahahaha)

RedBaron

Registered User
zo, ik heb me even wat creatief bezig gehouden. Ik heb een promotionele video voor Pyronale in elkaar gesmeten, veel kijk plezier!

rob39

Registered User
kwam op youtube een film tegen van de eind show van pyroemotions op Malta met daarin verwerk pink floyd's the wall..... daar reageerde het publiek op malta erg enthousiast op. Dat schieten in Berlijn achter het stadion doet ze op voorhand al winnen..... kippenvel.....
weersvooruitzichten zijn op voorhand erg goed, vrijdag om 07.00 vliegen we en we hebben er zin in!!!

voor de liefhebbers: https://www.youtube.com/watch?v=qrZMBtU5-zg

Laatst bewerkt:

tronetti

Registered User
kwam op youtube een film tegen van de eind show van pyroemotions op Malta met daarin verwerk pink floyd's the wall..... daar reageerde het publiek op malta erg enthousiast op.[/url]

Zat het applaus niet in de plaat zelf? Als ik het goed heb, hebben ze een live-versie van deze plaat gebruikt.
Zal i.i.g. wel een single-shot spektakel worden. Ben benieuwd wat het gaat worden. Denk dat ze grotendeels dit scenario gebruiken in Berlijn.
Hayo gaat ook goed uitpakken met mooi materiaal.

rob39

Registered User
@ tronetti je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben, helemaal niet aan gedacht, ook omdat het het enige moment is dat je publiek hoort, maar het is inderdaad een liveversie van the Wall...... neemt niet weg, erg leuk en ze mogen het van mij daar zo gaan doen hoor.....

@Michelangelo kon je maar mee he slappe, 6 fantastische shows, 2 slotshowtjes, lekker weer en een koud biertje ....... hahahahahaha enne... dat weer bericht klopt en die van parijs een week later ook, oeffffff

D

Deleted member 17038

Guest
Via de facebook van Engelsrud Fyrverkeri:
Wie versprochen teilen wir euch nun die Kür-Titel der einzelnen Teams mit:

Frankreich (Féérie) versüßt den Abend unter dem Motto „Douce France“.
Die Niederlande (Heron Fireworks) haben sich „The Dutch Mountains“ ausgesucht, einen Liedtitel der holländischen Band „Nits“.
Orion Art aus Russland hat sich „What A Wonderful World!“ zum Motto gemacht.
Die Lebensphilosophie des italienischen Teams (Pyroemotions & PyroDigiT) ist wohl das Feuerwerk, und so nennen sie ihren Showtitel „The Philosophy of Life“.
Die Nordlichter aus Norwegen (Engelsrud NFI Fyverkeri AS) feuern passend unter dem Motto „The Northern Light“ .
Und Panda Fireworks, der Pyrokünstler aus China, sch(l)ießt mit der Kür „Painting China“.
(c) DAVIDS

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank voor je post Anihalas. Ijzersterk nummer waar Heron mee gaat schieten.
Nummer hoor je vaak bij verschiilende festiviteiten zoals hardloopevementen.
Bestaan er eigenlijk echte bergen In Nederland?

Bovenaan