Pyronale 2014

Moontan

Moderator
Medewerker
Liebe Pyronale-Freunde,

wir "basteln" zwar noch an unserem Programm, dafür stehen aber die Farben schon!!!

Bei der Pyronale 2014 werden die Teams am Anfang des Pflichtteils ihr Feuerwerk 1 Minute ohne musikalische Begleitung der Farbvorgabe "GOLD - GRÜN" anpassen!
Weitere Infos zu unserem Reglement findet ihr hier: http://pyronale.de/de/programm/reglement

RedBaron

Registered User
Nou daar issie dan hoor de line-up voor Pyronale 2014:

Italië: Pyroemotions & Pyrodigit
Noorwegen: Engelsrud NFI
Frankrijk: Féérie Pyrotechnie
China: Panda Fireworks
Nederland: Vuurwerk24 (Laser fireworks)
Rusland: Orion Art

Een line-up die ik al een beetje voorspelt had, Overigens weer een sterke line-up!

chromeeh

Registered User
Dat wordt wel genieten :)
Eerst nog even Fallas af maken ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor het posten Jack. Zeker een sterke bezetting.
Trots dat Nederland dit jaar een lied mag meezingen.
Alleen de Noren weet ik weinig van, maar dat is juist leuk aan zo.n festival.

hardcore0438

Registered User
Jack stuurde me net een video van de noren. Erg leuke show kunnen ze neerzetten. Ook goed gebruik van PSE in combinatie met Single shots.

[video=vimeo;14373740]http://vimeo.com/14373740[/video]

RedBaron

Registered User
De noren kun je qua nivo het beste nog tussen JoHo Pyro (Finland) en Gotenborg (Zweden) zetten. Het toeval wil dat deze 3 bedrijven elkaar dan ook goed kennen. Engelsrud importeert dan ook zn producten mee met Gotenborg, zoals JoHo dat ook doet. ik verwacht hier dan ook wel het een en ander van!

RedBaron

Registered User
en dan hieronder de volgorde van schieten van de landen en bedrijven:

Vrijdag 5.9.2014:
1. Féérie Pyrotechnie - Frankrijk
2. Heron Fireworks - Nederland
3. Orion Art - Rusland

Zaterdag 6.9.2014:
1. Pyroemotions & PyroDigit - Italië
2. Engelsrud - Noorwegen
3. Panda Fireworks - China

Overigens is vuurwerk24 veranderd naar Heron Fireworks.. dat heb ik inmiddels ook zo aangepast

Na deze shows is er nog altijd een afsluitend slot vuurwerk geschoten door Flash-Art

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank je voor het posten van de agenda Jack.
Is Pyroemotions & PyroDigit (Italië) op voorhand de gedoodverfde winnaar?

Scav

Registered User
Check, kaarten zijn in de pocket. 2 avonden spektakel en hopelijk 4 fraaie dagen in Berlijn

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Dim

Product Beheer
Medewerker
Oeiii twijfel twijfel! Aantal jaar terug geweest, beviel toen erg goed!

Misschien maar weer die kant op dit jaar!

Scav

Registered User
Voor vrijdag zijn nog stoelen beschikbaar. Zaterdag alleen nog staanplaatsen, op 1 of 2 losse stoelen na.... Althans zo was het gisteren. Heb zelf via eventim.de geboekt. Voelde weinig voor 2x verzendkosten a 15 EU per dag

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

chromeeh

Registered User
Heb via Ticketmaster.de netjes de idioot hoge verzendkosten terug gekregen.... Heb gewoon een mail gestuurd dat een simpele envelop uit Duitsland geen €30 kost om te versturen :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Moontan

Moderator
Medewerker
News

Die Musikvorgabe steht fest!

Im zweiten Part des Pflichtteils werden die Teams zu einem Medley aus der Polka "Unter Donner und Blitz" und der Ouvertüre aus "Die Fledermaus", beides von Johann Strauss II, ihre Pyro-Inszenierungen zünden.

http://www.pyronale.de/

rob39

Registered User
ook ik ga weer met moeders...... vlucht, hotel en kaarten voor beide avonden zijn geregeld..... overigens ook een mailtje naar ticketmaster gestuurd en 15 euro verzendkosten teruggekregen. Ik heb ze beloofd dat ik het in Duitsland ga herinvesteren in 4 grote bier met bierbommetjes..... zonder gekkigheid, goede service van het ticketbureau!
Overdag cultuur snuiven en zodra de zon achter de horizon weg is genieten van 2 avondjes mooi vuurwerk in een bijzondere setting. mooi vooruitzicht.....

Bovenaan