Pyromusical -Fallas Yatova 2009

Tony

Administrator
Medewerker
Dit zou carrer Mayor moeten zijn. Het is niet heel erg groot daar dus het zo volgens de bron niet moeilijk te vinden moeten zijn,. Hij is nu ook niet online dus kan het hem niet vragen. Het zou mooi zijn als iemand van jullie dit filmt!

Als ik meer weet dan weten jullie dat ook!

mmikee

Registered User
hier het adres 45 km vanaf centrum valencia,calle mayor in yatova.

als er mensen die kant op gaan met de auto,ik en me vrouwtje houden ons aan bevolen.

Laatst bewerkt:

candela

Registered User
Hello Friends,

About to arrive in Yatova from Valencia the best way is the next: We take the highway to Madrid, around Km 40 there is only a exit that marks you BUÑOL, when you take this exit you drive to Buñol and on the first roundabout turn left direction to MACASTRE or YATOVA, this road is called CV-425 and just before the entry of MACASTRE the road to YATOVA start called CV-429.

Anyway Tom Tom is better tham me jejejejejeje.

Attachment the picture about where is the show and from where you comes.

Plano_Yatova.jpg

You are welcome to our Town and Falla Monte Alton of YATOVA

Mats

Registered User
Thanks Candela.
That's a very nice time.
Now we can see the pyromusical and also the mascleta nocturna on Plaza Ayuntamiento!

Tony

Administrator
Medewerker
het vwc lid "whoep" is hierbij geweest , en heeft het gefilmt met 'n canon hv20 .

hier zijn film : http://blip.tv/file/get/Whoep-PyromusicalNetBuitenValencia140309796.wmv

perfect op de muziek geschoten , ik kende dit bedrijf (vulcano) niet , maar ze hebben zich voorgoed op de kaart gezet .
ben benieuwd of er producten zijn geschoten uit eigen fabricage , want ze zijn verdomd helder van kleur :nuts: .

Ze hebben inderdaad eigen fabricage maar dat zegt dan niks over de kleuren. Heel veel bedrijven kopen in bij de betere fabrieken. Je ziet weinig van Vulcano omdat ze uit Madrid komen en daar eigenlijk niemand van ons komt. Of ze echt op de vuurwerk kaart staan weet ik niet, omdat we er zo weinig van horen of zien kan je er niks zinnigs over zeggen. Misschien zien we ze in de toekomst vaker voorbij komen.

dynasty fan

Registered User
Ze hebben inderdaad eigen fabricage maar dat zegt dan niks over de kleuren. Heel veel bedrijven kopen in bij de betere fabrieken. Je ziet weinig van Vulcano omdat ze uit Madrid komen en daar eigenlijk niemand van ons komt. Of ze echt op de vuurwerk kaart staan weet ik niet, omdat we er zo weinig van horen of zien kan je er niks zinnigs over zeggen. Misschien zien we ze in de toekomst vaker voorbij komen.

ik hoop zeker , dat we meer van dit bedrijf gaan zien , want vond de show toch behoorlijk perfect geschoten .

en als ze uit madrid komen , dan zal dat toch ook wel betekenen dat daar meer te zien als dat wij weten/denken .

zoiezo kan ik wel janken dat ik niet naar valencia gegaan ben vorige week , maar dit soort dingen en de (vimeo) film van ricasa , versterken dat gevoel nog even :toung: .

als het 'n beetje meezit ben ik in 2010 wel aanwezig , maar dat is nog afwachten .

wordt deze show elk jaar geschoten tony ?? .

Ollie

Registered User
Deze show was buiten verwachting groot. Klein dorp groot vuurwerk. Was redelijk goed op muziek geschoten en goed opgezet. We hebben ons goped geamuseerd en de afstand was lekker klein naar het vuurwerk!

Tony

Administrator
Medewerker
ik hoop zeker , dat we meer van dit bedrijf gaan zien , want vond de show toch behoorlijk perfect geschoten .

en als ze uit madrid komen , dan zal dat toch ook wel betekenen dat daar meer te zien als dat wij weten/denken .

zoiezo kan ik wel janken dat ik niet naar valencia gegaan ben vorige week , maar dit soort dingen en de (vimeo) film van ricasa , versterken dat gevoel nog even :toung: .

als het 'n beetje meezit ben ik in 2010 wel aanwezig , maar dat is nog afwachten .

wordt deze show elk jaar geschoten tony ?? .

Niet dat ik weet. Het bedrijf hoort ook bij de casal dus ik verwacht wel dat ze elk jaar een show schieten maar of dat dan een Pyromusical is weet ik niet. We zullen het volgend jaar zien.

Bovenaan