Pyromusical 2013 @ Sueca by Ricasa

Tony

Administrator
Medewerker
Wederom een les van Pirotecnia Ricasa in het schieten van Pyromusicals.
Wat een geweldige show zet hij wederom neer. Het is niet alleen dat de timing goed is maar Ricardo junior speelt ook met de geluiden van de effecten die perfect bij de muziek passen zoals de kleine knallers in de shells en mines maar ook de fluiters.

Gangnam Style is niet echt mijn ding voor een pyromusical maar ook hier laat hij zien hoe je er iets goed van maakt. De rest van de nummers vind ik gewoon brilliant. Bij het 2de nummer begon ik al te stuiteren van geluk. Photoflash Fantasy! WOW!

Volgens mij is member Drilzz hier gisteren aanwezig geweest en ik ben benieuwd hoe hij deze show live heeft ervaren.

shinji

Moderator
Medewerker
Veel beter als dit ga je ze niet krijgen. Productkennis, passie, muziek, kwaliteit van de producten, omgaan met de mogelijkheden van de computer. Alles komt samen in deze show. Magnifico!!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Een absoluut hoogtepunt deze pyromusical van Ricasa.
Eigenlijk is deze hele show eén grote finale.
De thema.s op de klassieke muziekstukken vind ik nog het mooist.
Mocht Drilzz geaan zijn zal hij absoluut geen spijt hebben gehad van zijn reis.

KoenL

Registered User
Ongelooflijk, als je als schieter met vuurwerk mag spelen dan is dit toch wat je wil? Overal is tot het uiterste gegaan, bravo!

joszie

Zilveren Member
Geweldig, wat een show. De combi's. perfecte timing!
dit is kunst in zijn hoogste vorm.

mooi ook dat er verschillende stijlen muziek gebruikt zijn.

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik vind dit toch wel zijn beste die hij geschoten heeft in Sueca.
Ik kon maar een paar kleine foutjes ontdekken en dat zijn waarschijnlijk aansluit foutjes.
Heerlijk rete strak geschoten.

Richardus

Registered User
Sjongejonge, op en top genieten dit. Geweldig, wat een meesters in de pyrotechniek. Wat gebeurt daar ook allemaal op de grond joh, bv. tijdens dat klassieke voorlaatste nummer :surprised: Ongelooflijk.

Bovenaan