Pyromaniac1975 2014 list

Pyromaniac 1975

Registered User
Na afgelopen jaar nagenoeg niks te hebben afgestoken door diverse redenen gaan we het dit jaar groots aanpakken.
Afgelopen jaar was ik gewoonweg te moe om de show op te bouwen en was ook alleen thuis met de kleintjes.
Daarbij was het ook al miezerig weer.
Dit jaar zal ook het laatste jaar zijn dat ik het extreem aanpak daar het Evolution gebeuren een behoorlijke vlucht maakt.
Dus dit jaar ga ik helemaal los.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/20067

Ik zal ter zijner tijd een opmaak van het schietplan plaatsen hoe het moet gaan worden.

De finale zal in ieder geval bestaan uit de 8 Blue thunders samen met de 8 flower crown to blue.(staan niet in de data base)
En het slot zal bestaan uit 24 happy thunder q

gr
Marchel

Moontan

Moderator
Medewerker
Indrukwekkende lijst van een groot liefhebber.
Marchel: even mannen onder elkaar : wat zeg jij tegen je vrouw voor hoeveel geld jij vuurwerk hebt gekocht? :tounge:

sprinkhaan

Registered User
Fred, ik heb dat dit jaar opgelost door het volgende:

Een paar nieuwe velgen voor haar auto en een galaxy tab s gekocht voor haar en dan hoor ik niks meer aan commentaar omdat ze weet dat het balletje dan terug word gekaatst :hehe!:

Pyromaniac 1975

Registered User
Ten 1e
Mijn vrouw weet absoluut niet wat vuurwerk kost hahahahah.
Ten 2e
Ze zeurt elk jaar weer dat ik teveel heb.:tounge:
Ten 3e
Luister ik daar niet echt naar:hehe!:
Ten 4e
Ik zeg al 12 jaar dat ik ga minderen:huh:
Ten 5e
Vuurwerk zit in me ziel,bloed,hard,aderen en is een verslaving.

Stoppen met roken had ik geen probleem mee.
Stoppen met vuurwerk gaat me niet lukken!!!

En daarbij.
Ik heb natuurlijk een andere positie wat betreft vuurwerk.
Een budget maakt niet uit of je wel of niet plezier hebt met vuurwerk.
Vroeger was ik als manneke van 7 al blij met wat prularia.
Nu zou ik al voldoende hebben aan een paar fontijntjes voor me kleintjes.
Die gezichten als de fontijn begint is gewoon onbeschrijfbaar......wat dat betreft zit het pyro virus momenteel wel al een beetje in hun bloed.

Gaat er gewoon om.
Het plezier van vuurwerk ligt niet aan een budget!

Verder hoop ik dit jaar wel dat ik iemand vind dit een gezellige avond wil hebben met veel vuurwerk en een goede camera heeft om het te filmen.

gr

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooie lijst zo! Is dit definitief of bestaat er nog kans op wijzigingen? Zie dat je al producten van Katan hebt en vraag me af waarom er nog geen nieuwe toppers (fan style bijvoorbeeld) bij staan.

GMP82

Zilveren Member
Veel plezier ;-)

(cursusje time-management erbij om het op te krijgen :tounge: en hopen op een zeurkous-vrije buurt...)

Pyromaniac 1975

Registered User
Momenteel nog geen filmer gevonden.
Het word met meerdere posten geschoten.
Mogelijk een gedeelte electronisch.
Nee er komt nog meer bij,maar er kan ook nog wat gesneden worden.

gr

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het is voor jou maar te hopen dat de afsteektijden ingekort gaan worden! Want als je om 10:00 al begint zit je gewoon om 12:00 alweer binnen! [emoji6]

Bovenaan