pyromaniac-alives lijstje

vonk

FPM Moderator
Medewerker
nou,
ik dacht dat ik eens iets leuks had uitgezocht :p

maareh mijn lijstje is hier.

enne,
de nieuwe shells van zena konk niet vinden dus die ontbreken nog (A)
maar ze komen zeker!

groetjes

Gebruik je eigen lijst vriend en niet die van mij. En doe gelijk wat aan je spelling.

shinji

Moderator
Medewerker
best grappig Vonk. Toen ik vanochtend z'n lijstje bekeek kreeg ik dus ook mijn eigen lijst van vorig jaar in beeld.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
best grappig Vonk. Toen ik vanochtend z'n lijstje bekeek kreeg ik dus ook mijn eigen lijst van vorig jaar in beeld.

Mmmm ok, dan heeft hij waarschijnlijk een link neergezet van de database en een ieder die er op klikt komt bij zijn eigen lijst terecht.

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
idd, hij heeft gewoon de lijst link neergezet, ipv de link van z'n eigen lijstje die hij bovenaan kan vinden. Ik kwam zo ook bij m'n eigen lijst terecht...

pyromaniak-aliv

Registered User
euhm,
dit is voor mij gewoon het standaard spul xD
gewoon om overdag mee te klooien
en voor s'avonds koop ik nog wat potten ofzo,
ga echt niet iemand zijn lijstje na apen

Markie

Registered User
Nee pyromaniak, het zit anders in elkaar. De link die je postte zorgde ervoor dat wanneer anderen er op klikten, ze bij hun eigen verlanglijst uitkwamen. Je moet even hierheen gaan:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/ en kijken of delen is ingeschakeld. Zoja, dan staat er op die pagina het volgende: "Gebruik de onderstaande link om je verlanglijst te delen met andere:" met daaronder de link naar jouw lijstje.

painkiller

Registered User
He,
Ik zie dat je uit roermond komt. Je moet zeker even bij eurotackel binnenlopen. Ze verkopen daar vornamelijk Wolff vuurwerk. Als ik jou was zou ik ook even in elmpt de lidl/aldi binnenlopen 3 dagn voor oud en nieuw!

bridge

Bronzen Member
Deze thread roept toch de nodige vraagtekens op. Het gaat hier om een kind van 12, die hier openlijk wordt aangemoedigd vuurwerkwinkels binnen te gaan, zelfs in Duitsland! Hij mag helemaal geen vuurwerk kopen!

Dit forum staat ervoor tegen illegaal vuurwerk te zijn, en daarover geen discussie te willen. Daarbij past volgens mij ook dat kinderen niet wordt aangemoedigd om vuurwerk te kopen.

AWG

Registered User
ik denk niet dat ze daar erg in hadden bridge.
ik kijk meestal ook niet zo heel erg naar leeftijd..
zou misschien wel moeten:embarrest:

ik gaat er vanuit dat mensen het goed bedoelen en die jongen tot mooi vuurwerk voor een mooie prijs willen bemoedigen.:smile:
en die jongen van 12 krijgt zowiezo geen vuurwerk meer in een winkel. zal hij iemand van minimaal 16 mee moeten nemen.
wij hebben altijd vuurwerk afgestoken op nog wel jongere leeftijd dan 12 ook(ik kon meestal de nacht voordat ik het kon halen niet slapen van spanning en de volgende ochtend gelijk mijn vader wakker maken om te gaan.)

je hebt wel gelijk hoor daar niet van...:bigsmile:

painkiller

Registered User
Deze thread roept toch de nodige vraagtekens op. Het gaat hier om een kind van 12, die hier openlijk wordt aangemoedigd vuurwerkwinkels binnen te gaan, zelfs in Duitsland! Hij mag helemaal geen vuurwerk kopen!

Dit forum staat ervoor tegen illegaal vuurwerk te zijn, en daarover geen discussie te willen. Daarbij past volgens mij ook dat kinderen niet wordt aangemoedigd om vuurwerk te kopen.

Ik had zijn leetijd niet eens gezien.
Waarschijnlijk gaat hij toch met zijn ouders en dan is het meer een tip naar hun toe.
Gezien zijn budget is het juist intresant naar duitsland te rijden. Er word ook niet gepraat over zwaar illegaal vuurwerk maar over consumenten vuurwerk van de Aldi/Lidl.

bridge

Bronzen Member
Natuurlijk stelt het vuurwerk in Duitsland weinig voor, maar het enkele invoeren van vuurwerk, hoe licht ook, is een strafbaar feit.

Bovenaan