Pyromaniac 1975 Collectie 2013

Pyromaniac 1975

Registered User
Daar ik van plan ben een flinke consumenten show te bouwen dit jaar zal ik mijn aanwinsten met jullie delen.
Het gaat een erg grote show worden met een absurd aantal cakes.
Hier alvast de 1e aanwinst die netjes in de bunker klaar staat.

20130719_222744.jpg
[/URL][/IMG]

Ik zal deze post telkens updaten als er weer wat binnen is.

gr

Nice... privé collectie / show? of showtje voor de winkel?

Schietlijstje en andere voorbereidingen en vorderingsfoto's worden altijd gewaardeerd ;-)

(en filmen ook uiteraard, als dat mogelijk is)

Succes :-)

Het gaat om de eigen prive show met o&n die ik ga schieten op het speelveld in de wijk.
Ik ben al op zoek naar een medeliefhebber die goed is met een camera en de dag/avond hier wilt vertoeven.
Ik schat dat er een 250+ cakes zullen worden ingezet.

Zal hier plaatsen wat tot nu toe de inzet zal zijn en deze word steeds ge update.

Schuurmans Vuurwerk
16x Falcon.
2x Annaconda.

Cafferata Vuurwerk
4x Goldenwave king & white blink.
4x Golden wave king crackling.
4x Flower crown to blue.
3x Red tail to ti silver chrysantium.

Rubro Vuurwerk
4x Heavy Legend 25sh.
4x Heavy Legend 49sh.

Evolution Fireworks
16x Ice Queen.
4x Wall of Gold.
4x Wall of Silvere.
16x Blue Thunder.
36x Happy Thunder Q.
8x Titanium Thunder.

Lesli Vuurwerk
8x King Cobra.
4x Splitonium.
4x Baron Blitz.
12x Vodka Whistle.
2x Fighting Panda.
4x Bilion Dollar Secret.
4x Truckstopper.
4x Monster Jam.

Pangu Fireworks
4x Mount Song.
4x Mount Lu.
2x Phoenix.
2x Lion.
2x White Tiger.
2x Black Tortoise.
4x Beijing.
2x Heilong River.
2x Yangtze River.
2x Hunan.
2x Guangdong.
2x Yellow River.
2x Zhejiang.

Wolff Vuurwerk
In behandeling.

Royal fireworks
In behandeling.

En het liefst ook nog een goede cameraman!!!

gr
Marchel

gr

Laatst bewerkt:
Het gaat om de eigen prive show met o&n die ik ga schieten op het speelveld in de wijk.
Ik ben al op zoek naar een medeliefhebber die goed is met een camera en de dag/avond hier wilt vertoeven.
Ik schat dat er een 250+ cakes zullen worden ingezet.

Zal hier even een shortcut plaatsen wat tot nu toe de inzet zal zijn en deze word steeds ge update.
Mocht ik de lijst gewoon hier kunnen plaatsen hoor ik dat wel van de mods.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?32190-Lijstjes-2013-214&p=582949&viewfull=1#post582949

gr

Uiteraard kan je de lijst gewoon hier plaatsen

Je hebt altijd baas boven baas zullen we maar zeggen..
Das een flinke lijst zeg!! Super.. Allemaal eigen budget, of heb jij een aantal lieftallige sponsers in de buurt wonen?
Hoe ga je dit programma aan bakken afschieten: doorlonten, handmatig of elektrisch...
Hou ons opd e hoogte zou ik zeggen!!!

Je hebt altijd baas boven baas zullen we maar zeggen..
Das een flinke lijst zeg!! Super.. Allemaal eigen budget, of heb jij een aantal lieftallige sponsers in de buurt wonen?
Hoe ga je dit programma aan bakken afschieten: doorlonten, handmatig of elektrisch...
Hou ons opd e hoogte zou ik zeggen!!!

Het valt idd allemaal onder eigen budget.
Echter ben ik hoofdmedewerker bij een groot verkooppunt en hebben we ook een eigen vuurwerk.
Er zal een hoop worden doorgelond en het grootste gedeelte van 2 a 4 posten word gefakkeld.
De finale zal wel electronisch worden geschoten daar deze uit een 88+ cakes bestaan met slotsalco van 900 salutes to firefly

gr

Het valt idd allemaal onder eigen budget.
Echter ben ik hoofdmedewerker bij een groot verkooppunt en hebben we ook een eigen vuurwerk.
Er zal een hoop worden doorgelond en het grootste gedeelte van 2 a 4 posten word gefakkeld.
De finale zal wel electronisch worden geschoten daar deze uit een 88+ cakes bestaan met slotsalco van 900 salutes to firefly

gr

Ik zeg: Cobra Firing systems!

Wordt een hele leuke collectie! Show wel filmen he?
Falcons moeten we dit jaar ook in huis hebben! Zijn hele goede fluitcakes, zie dat je er niet zo weinig hebt haha!

Wordt een hele leuke collectie! Show wel filmen he?
Falcons moeten we dit jaar ook in huis hebben! Zijn hele goede fluitcakes, zie dat je er niet zo weinig hebt haha!

Had er nog 12 staan van afgelopen jaar waar ik niet aan toegekomen was.
Heb er voor de zekerheid maar 4 bij gezet.
Het is en blijft een de koning onder de fluitbakken al krijgt hij dit jaar geduchte concurrentie van de vodka wistle.
Maar ook die staan er 12 op het menu:hehe!:
Wat betreft film heb ik voor die dag nog een vacature open staan!!!

Gr

Had er nog 12 staan van afgelopen jaar waar ik niet aan toegekomen was.
Heb er voor de zekerheid maar 4 bij gezet.
Het is en blijft een de koning onder de fluitbakken al krijgt hij dit jaar geduchte concurrentie van de vodka wistle.
Maar ook die staan er 12 op het menu:hehe!:
Wat betreft film heb ik voor die dag nog een vacature open staan!!!

Gr

Nou je buurt zal het weten! Maar vier bij gezet, ben blij als ik er vier in mijn eigen collectie heb!
De Vodka Whistle van Lesli is inderdaad ook heel erg goed, ook leuk 's avonds door de tail wat de fluiter achterlaat!

Ik heb camera's maar ik denk dat die draaien in Zuid-Limburg even op en neer naar Orthen is denk ik net wat teveel tijd. Iets teveel van het goeie... Als het nou hier in Limburg was was 't in de buurt kon er nog even langs gereden worden!

Ken je zelf niet iemand die een filmcamera in bezit heeft?

Heb wel een camera.
Echter is deze niet makkelijk qua overzetten en ik wil iemand de kennis heeft van filmen.

Plezier, eten, drinken natuurlijk inbegrepen:tounge:

Gr

Laatst bewerkt:
Heb wel een camera.
Echter is deze niet makkelijk qua overzetten en ik wil iemand de kennis heeft van filmen.

Plezier, eten, drinken natuurlijk inbegrepen:tounge:

Gr
Misschien moet je erbij zetten dat er zelf ook gestookt mag worden van jouw stapel! Misschien dat je dan iemand zover krijgt :tounge:

Misschien moet je erbij zetten dat er zelf ook gestookt mag worden van jouw stapel! Misschien dat je dan iemand zover krijgt :tounge:

Dan kan ik waarschijnlijk een film in elkaar zetten vanuit 12 hoeken hahahahahaha.
Natuurlijk is er veel vuurwerk in de show.
Echter zal er ook het nodige vooraf de lucht in gaan en idd kan er voor een goede filmer wel iets geregeld worden qua vuurwerk.
Ik wil dit jaar gewoon een goede film en alles echt mooi op een schijfie zetten want door investeringen zal er volgendjaar waarschijnlijk niet meer zo groots uitgepakt worden.

Gr

Laatst bewerkt:
Pangu is dit jaar nieuw op de markt! Evolution is er al een jaar of 3! De cakes van vuurwerk Orthen zelf!

Back
Bovenaan