Archief Pyromania

Tony

Administrator
Medewerker
Broekhoff - Pyromania.png
Meer info over de Pyromania:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 745
Advies verkoopprijs: € 33,95
Online prijs:
Netto kruitgewicht: 290 gram
Aantal schoten: 24
Kaliber:
Tijdsduur:
25 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

Silver blink tail to silver blink willow with red dahlia.

sparxter

Registered User
In de mail gaf het plaatje mij hoge verwachtingen. Ik dacht mooie grote tubes, wat een pot zal dit zijn?! Het valt me tegen, de max. lading van de shells is zeker nog steeds 15 gram?

groetjes

Michel_G

Zilveren Member
In de mail gaf het plaatje mij hoge verwachtingen. Ik dacht mooie grote tubes, wat een pot zal dit zijn?! Het valt me tegen, de max. lading van de shells is zeker nog steeds 15 gram?

groetjes

In de openingspost staat het kruitgewicht en het aantal shots, op die manier is heel makkelijk uit te rekenen wat de afvulling per shot is.

290 (gram): 24 (shots) = 12 gram per shot.

En sowieso kan de vulling van een bombette (of shell, zoals jij het noemt, maar technisch iets anders is) ook geen 15 gram bevatten. Je hebt namelijk altijd de stijglading nodig, welke ook binnen de 15 gram per tube valt.

bridge

Bronzen Member
Weinig aandacht voor dit ding, maar ik vind t een prachtige pot. Een mooie combi. En goud met silverblinktip, wauw. kan het mooier?

king of thunder

Registered User
Ik heb deze nog nooit afgestoken en ik hoop dat hij het leuk doet in de straat. Het is dat ik hem dit jaar gratis erbij krijg , want ik zou hem niet zo snel gekocht hebben denk ik.

Grotefoto-PLIWAVYX.jpg

Bovenaan