Pyrologus, Boek Release

thermite

Registered User
Puntje van feedback: Ik vind het jammer dat de tekst door de foto's loopt en de foto's soms klein zijn. Dan kan je details toch niet goed zien zoals je graag zou willen zien. Dit had makkelijk een boek met een dubbel aantal bladzijden kunnen zijn, gewoon tekst en foto's gescheiden.

Verder inhoudelijk juist wel interessant om te lezen, ken heel veel shows niet en ook veel plaatsen niet. Dus er is nog genoeg om te ontdekken.

Stefanfreak

Registered User
Puntje van feedback: Ik vind het jammer dat de tekst door de foto's loopt en de foto's soms klein zijn. Dan kan je details toch niet goed zien zoals je graag zou willen zien. Dit had makkelijk een boek met een dubbel aantal bladzijden kunnen zijn, gewoon tekst en foto's gescheiden.

Verder inhoudelijk juist wel interessant om te lezen, ken heel veel shows niet en ook veel plaatsen niet. Dus er is nog genoeg om te ontdekken.
Dank voor je feedback. Heb je gelijk in. As ik dat gescheiden zou maken krijg je inderdaad meer pagina's en leest het rustiger. Dan krijg je het volgende... Meer pagina's is iets duurder om te drukken maar het boek wordt dan ook dikker, dan is het geen brievenbuspakje meer maar een gewoon pakje = meer kosten = duurder boek. Misschien heb jij er dan nog bijvoorbeeld € 50,00 voor over maar dat vind ik al redelijk aan de prijs worden en vandaar mij keus om het zo te doen zoals ie nu is.

Wellicht als er een tweede druk komt dat ik wat aanpas.

Bovenaan