Pyroguy's lijst 2012/2013!

PyroGuy

Registered User
Ben nu toch eindelijk eens wat gaan schUIven met de producten in de vorm van een lijstje.. Wat wel, wat niet? Iedere keer kom je weer wat tegen he dat er eigenlijk nog op moet... Wat een verschrikkelijke hobby hebben we toch :hehe!:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/9496

Er zal nog een hoop veranderen dus. Ook een beetje afhankelijk van het assortiment dat ik tot mijn beschikking heb.

Laatst bewerkt:

Stefan Tetteroo

Registered User
Re: Wenslijstje van Pyroguy

Mooie lijst man! Valt me op dat op een hoop lijstjes Bonfireworks compleet verdwenen is. Begrijpelijk want de kwaliteit is sterk is achteruit gegaan.

PyroGuy

Registered User

BonFireworks laat ik even links liggen dit jaar. Misschien dat ik tijdens de verkoopdagen nog een Splitting Comets van 2011 mee pik en dat ik die bolpijlen eens probeer, maar daar houd het dan ook wel bij op.

PyroGuy

Registered User

Het is nog niet besteld, maar ik ga bij Kuiper Koekange bestellen. Daar ben ik ook werkzaam dit jaar.

Moontan

Moderator
Medewerker

Mooie lijst Johan. Je bent hardstikke gek man. haha € 1.700 euro

PyroGuy

Registered User
Toch van alles veranderd doordat dingen niet geleverd waren of ineens aan andere klanten meegegeven waren (Marijn!).
Maar je hoort me niet klagen. Hier een deel van de collectie, de rest staat niet op

DSCN0099.jpg

DSCN0108.jpg

DSCN0100.jpg

DSCN0101.jpg

DSCN0102.jpg

DSCN0104.jpg

DSCN0110.jpg

DSCN0117.jpg

DSCN0118.jpg

DSCN0119.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan